پیشنهاد احداث مسجد در تمامی واحدهای پیام نور
کد خبر: 3297465
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
ولی‌الله مرادیان پیشنهاد داد:

پیشنهاد احداث مسجد در تمامی واحدهای پیام نور

گروه فعالیت های قرآنی: نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌ پیام نور مازندران در اختتامیه جشنواره سراسری قرآن این دانشگاه با اشاره به اینکه کلنگ احداث مسجد در برخی واحدها به زمین زده شده، پیشنهاد داد تا احداث مسجد در تمامی واحدهای دانشگاه پیام نور صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به مازندران، مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور صبح امروز، 22 اردیبهشت در خزرآباد ساری برگزار شد. در بخشی از این مراسم حجت الاسلام ولی الله مرادیان، نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌ پیام نور مازندران به بیان سخنانی پرداخت.
وی در این مراسم در سخنانی با اشاره به اینکه لطف خداوند شامل حال ما شده است که در ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) و مبعث پیامبر(ص) میزبان جشنواره قرآنی باشیم، افزود: امیدوارم همانگونه که قرآن را تلاوت می‌کنیم به آن نیز عمل کنیم. قرآن نیازی به ما ندارد؛ چرا که خداوند محافظ آن است، اگر ما از سر سفره قرآن دور شویم، آسیب خواهیم دید، بنابر این باید تلاش کنیم تا این فاصله به حداقل ممکن برسد.
مرادیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در تاریخ در مواقعی جوانان با عملکردشان مسیر تاریخ را تغییر داده‌اند، تصریح کرد: در زمان پیامبر(ص) و زمانی که مردم یثرب برای بیعت نزد ایشان آمده بودند، تقاضای یک معلم قرآن کردن که پیامبر (ص) نیز «مصعب ابن عمیر» جوان را به عنوان فرستاده خود معرفی کردند تا مدینه را برای هجرت پیامبر(ص) فراهم کند و آغاز تمدن اسلامی شکل بگیرد.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور مازندران اظهار کرد: شما قرآنیان شرکت‌کننده در این جشنواره نیز به عنوان فرستادگان این همایش به سراسر کشور هستید و از شما می‌خواهم که کانون‌ها را فراگیر کنید.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره که 16 هزار نفر بوده است در دوره آینده به 116 هزار نفر برسد و مسئولان فرهنگی دانشگاه نیز در این راستا تلاش داشته باشند.
مرادیان در بخش دیگری از سخنان خود در مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور به حملات آل سعود به مردم مظلوم یمن اشاره کرد و افزود: جوانان ما می‌توانند به کمک مردم مظلوم یمن رفته و حتی اگر شده در فضای مجازی به دلداری ازآنها بپردازند.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور مازندران گفت: در اینجا جا دارد که یک پیشنهاد را به معاون فرهنگی دانشگاه ارائه دهم و آن هم اینکه، در برخی واحدهای دانشگاه پیام نور که فاقد مسجد هستند، کلنگ احداث مسجد بر زمین زده شود. با این کار می‌توان فعالیت‌هایی را در زمینه سبک زندگی قرآنی انجام داد.

مطالب مرتبط
captcha