برگزاری محفل انس با قرآن در حاشیه جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور
کد خبر: 3293127
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

برگزاری محفل انس با قرآن در حاشیه جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور

گروه فعالیت‌های قرآنی: در حاشیه نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور محفل انس با قرآن با حضور یکی از قاریان بین‌المللی کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به مازندران، در حاشیه نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور کشور و در دومین روز این مسابقات شرکت‌کنندگان در این مسابقات در یک محفل انس با قرآن کریم با عنوان برنامه «شبی با قرآن» حضور خواهند یافت.
بر همین اساس در این محفل نورانی جواد پناهی، یکَی از قاریان بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهد پرداخت. اجرای تواشیح توسط یکی از گروه‌های تواشیح استان مازندران از دیگر برنامه‌های این محفل نورانی است.
این محفل نورانی  سه‌شنبه شب، 22 اردیبهشت‌ماه در حسینیه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و بعد از نماز مغرب و عشا‌ برگزار می‌شود. این حسینیه در جنب ستاد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری ساری واقع شده است.
نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از روز 21 اردیبهشت‌ماه در خزرآباد ساری آغاز و مراسم اختتامیه آن نیز روز چهارشنبه، 23 اردیبهشت‌‌ماه برگزار خواهد شد.
این مسابقات امشب، 22 اردیبهشت‌ماه با مشخص شدن چهره نفرات برگزیده رشته‌های مختلف به کار خود پایان خواهد داد. در مسابقات این دوره نزدیک به 500 شرکت‌کننده حضور دارند.

captcha