
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، متن پیام آیت الله عبدالنبی نمازی، امام جمعه کاشان به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«سبحان الذی اسری بعبده لیلاً من المسجد الحرام الی المسجد الاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من ایاتنا انه هوالسمیع البصیر»
قریب به هفت دهه از اشغال سرزمین مقدس فلسطین می گذرد. در طول این دوران مردم مظلوم و بی پناه آن سامان با انواع و اقسام ظلم ها و جنایات مواجه بوده و هستند و این در حالی است که مدعیان به اصطلاح مدافع و حامی حقوق بشر همچنان در سکوت مرگبار خود به سربرده و شاهد به خاک و خون کشیده شدن و اسارت و آوارگی میلیون ها انسان بی گناه اعم از زن و مرد و کوچک و بزرگ می باشند.
ما به تأسی از تعالیم بلند اسلامی که « مَن اَصبَحَ وَلا یَهتَمَّ بِاُمُورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِمٍ» برخود فرض و واجب دانسته که در روز قدس که به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) روز اسلام و روز رسول اکرم(ص) و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است همگام با دیگر مسلمانان جهان حرکت نموده و با مشت های گره کرده خود و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار و نفرت قلبی خود را از استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل ابراز داشته و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مظلومین عالم و به ویژه ملت بی دفاع یمن اعلام نموده بار دیگر به رهنمودهای رهبر فرزانه مان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله العالی علی رئوس المسلمین لبیک گفته و عزت، عظمت و اقتدار خود را به جهانیان نشان می دهیم.