وداع خادمان شهدا با شهید هشت سال دفاع مقدس/ مراسم تشییع فردا برگزار می‎شود
کد خبر: 3341041
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

وداع خادمان شهدا با شهید هشت سال دفاع مقدس/ مراسم تشییع فردا برگزار می‎شود

گروه اجتماعی: مراسم تشییع پیکر پاک شهید رحمت‎الله عربلو از شهدای دفاع مقدس شب گذشته ۱۸ مرداد در حرم مطهر تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، مراسم وداع با شکوه خادمان شهدا با شهید 18 ساله هشت سال دفاع مقدس «رحمت الله عربلو»، با حضور گسترده خادمان به شهدا، خانواده شهدا و مردم شهید پرور و نیروهای نظامی و انتظامی  در بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم برگزار شد.
این مراسم در آستانه سالروز شهادت ششمین پیشوای شیعیان حضرت امام صادق (ع) با حضور گسترده و استقبال پرشور مردم شهید پرور، خانواده شهدا و جمعی از مسوولان استانی به همراه قرائت زیارت پرفیض عاشورا و مداحی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد.
در این آیین با شکوه حاضران ضمن عزاداری و قرائت فاتحه، با آرمانهای رفیع شهدا تجدید میثاق نمودند و با نوای یا حسین (ع) پیکر مطهر شهید 18ساله دوران هشت سال دفاع مقدس را به صورت نمادین از بنیاد شهید وامور ایثارگران تا دفتر مقام معظم رهبری در قم تشییع نمودند.
شهید رحمت‎الله عرب لو از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که در تفحص شهدا بعد از 33سال از منطقه دهلران استان ایلام شناسایی و به آغوش خانواده و مردم شهر قم بازگشت.
شهید عرب لو از طریق بسیج لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) عازم جبهه های حق علیه باطل شد و در منطقه دهلران در سال 61 به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید والامقام بعد از 33سال پس از وداع مردم وفادار به راه شهدا در نقاط مختلف شهر فردا سه شنبه ساعت 10صبح با حضور عزاداران از حرم مطهر به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تشییع می‌گردد.

captcha