
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)، کارگردان سریالهای «امام علی (ع)» و «مختارنامه» در دیدار با سیدتقی سهرابی، مدیرکل ارشاد استان فارس ابراز امیدواری کرد که بتواند در آینده نزدیک سریال سلمان فارسی را آغاز کند.
میرباقری که در برنامه زنده «خوشا شیراز» حضور پیدا کرده بود، گفت: مشتاق است در خصوص زندگی حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (س) اثری ماندگار خلق کند.
این هنرمند پیشکسوت، بسترهای فراوان و زمینههای کمنظیر فارس را شایسته معرفی بیشتر به جهانیان دانست.
سهرابی نیز با برشمردن قابلیتهای فراوان استان فارس برای تولید آثار نمایشی، از آمادگی صدا و سیمای استان فارس برای تولید این مجموعه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با مساعدت و مشارکت مسئولان این اتفاق بزرگ هنری به تحقق برسد.