کسب ۱۶ رتبه برتر المپیاد عروج توسط حافظان شعبه رسالت جامعةالقرآن
کد خبر: 3360614
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
روحی بیان کرد:

کسب ۱۶ رتبه برتر المپیاد عروج توسط حافظان شعبه رسالت جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ۱۶ نفر از منتخبان المپیاد قرآنی عروج از بانوان حافظ شعبه رسالت جامعةالقرآن الکریم استان تهران بودند.

منیر روحی، مسئول جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) شعبه رسالت بانوان بزرگسال در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برپایی المپیاد قرآنی ـ علمی عروج گفت: 16 نفر از حائزین رتبه‌های برتر این المپیاد از حافظان دوره آزمایشی حفظ تخصصی یک ساله ودوساله این شعبه بودند که نمره بالای 95 را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه در المپیاد عروج 207 نفر از بانوان و آقایان شرکت‌کننده در دوره آزمایشی حضور داشتند، عنوان کرد: همچنین در مجموعه نمرات آزمون کتبی مفاهیم و حفظ  نیز 16 نفر امتیاز کامل 100 را بدست آوردند.

روحی بیان کرد: افرادی که توسط هیئت داوران مجاز به ورود به دوره حفظ حضوری تخصصی یکساله و دو ساله شده‌اند اسامی آنها در پایگاه اینترنتی جامعةالقرآن الکریم استان تهران به نشانی http://www.jqk.ir قرار گرفته است.

مسئول جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) شعبه رسالت بانوان بزرگسال اضافه کرد: افرادی که در این شعبه پذیرفته شده‌اند می‌توانند برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر پنج‌شنبه، 19 شهریورماه از ساعت 9 تا 12 با شماره‌های 77292151 و 77882965 تماس بگیرند و براساس زمان مصاحبه مشخص شده از 23 تا 24 شهریورماه نسبت به ثبت نام حضوری خود اقدام کنند و به شعبه مراجعه کنند.

captcha