دیدار ائمه جماعت شیعه و سنی ایرانشهر با مقام معظم رهبری
کد خبر: 3360780
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

دیدار ائمه جماعت شیعه و سنی ایرانشهر با مقام معظم رهبری

گروه اجتماعی: امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: ۱۲۰ نفر از ائمه جماعت شیعه و سنی، ریش‌سفیدان، روحانیون و مولوی‌های شهرستان ایرانشهر و دلگان روز گذشته، ۱۷ شهریورماه به قصد دیدار با مقام معظم رهبری به تهران اعزام شدند.

حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان وبلوچستان گفت: 120 نفر از ائمه جماعت شیعه و سنی، ریش‌سفیدان، روحانیون و مولوی‌های شهرستان ایرانشهر و دلگان روز گذشته، 17 شهریورماه به قصد دیدار با مقام معظم رهبری به تهران اعزام شدند.
امام جمعه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: این دیدار در پی  دعوت دفتر مقام رهبری بوده و امروز، چهارشنبه 18 شهریور در حسینیه امام خمینی (ره) صورت می‌گیرد.
وی با بیان این‌که از این تعداد 60 نفر اهل تسنن و 60 نفر تشیع هستند، گفت: این اعزام با همکاری ستاد نماز جمعه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و تیپ صالحین شهرستان ایرانشهر انجام شده است.
ابطحی افزود: این دیدار علاوه بر این‌که تجدید میثاق با رهبر انقلاب است، نمایش وحدت و اخوت امت اسلامی در سایه ولایت فقیه می‌باشد که ضربه سنگینی بر تفرقه‌افکنان و دشمنان اسلام خواهد بود.

captcha