برگزاری آزمون تجوید سطح ۱ و ۲ قرآن در جامعة‌القرآن زابل
کد خبر: 3360797
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

برگزاری آزمون تجوید سطح ۱ و ۲ قرآن در جامعة‌القرآن زابل

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر روابط عمومی مرکز جامعه القرآن شهرستان زابل گفت: آزمون پایانی دوره‌های تجوید سطح ۱ و ۲ قرآن کریم ویژه طرح تابستانه، ۲۰ شهریورماه در این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.

فرزانه سعیدی‌پویا، مدیر روابط عمومی مرکز جامعه القرآن شهرستان زابل، در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان وبلوچستان گفت: آزمون پایانی دوره‌های تجوید سطح 1 و 2 قرآن کریم ویژه طرح تابستانه، 20 شهریورماه در این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی مرکز جامعه القرآن شهرستان زابل افزود: این دوره‌ها با شرکت بیش از 60 قرآن‌آموز از مقاطع سنی نونهالان و نوجوانان دختر، با تدریس طاهره زارعی و سهیلا سنچولی ( تجوید سطح یک) و سعیدی‌پویا ( تجوید سطح دو) برگزار شد.
وی بیان کرد: علم تجوید، طرز تلفظ صحیح حروف و کلمات قرآن را به ما می‌آموزد که نتیجه آن صحیح خواندن و عدم تغییر معانی آیات است و در کنار پرداختن به تلاوت قرآن، اهمیت بسیاری دارد.
سعیدی‌پویا اظهار کرد: این دوره‌ها از اول تابستان تا نیمه شهریور ادامه داشت و در پایان پس ازبرگزاری آزمون نهایی با حضور ناظر آموزشی، به پذیرفته‌شدگان گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

captcha