تپه نورالشهدای شیراز میزبان خانواده‌ها می‌شود
کد خبر: 3363284
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

تپه نورالشهدای شیراز میزبان خانواده‌ها می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و همچنین، تجمع خانواده‌ها و برگزاری دعای پرفیض ندبه در جوار آرامگاه شهدای گمنام در تپه نورالشهدای شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سقاچی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز امروز، 25 شهریورماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور مقاومت و استواری و رشادت‌های هشت ساله ایثارگران و فرزندان غیور این مرز و بوم است که باید ابعاد مختلف این حماسه برای جوانان تبیین شود و همواره در راستای گرامیداشت این هفته تلاش کرد.
وی تصریح کرد: ما باید دراین هفته یادی کنیم از تمامی شهدایی که برای آزادی وامنیت ما جان خود را نثارکردند و باعث شدند ایران اسلامی امروز در اوج قدرت و صلابت باشد.
سقاچی در ادامه با بیان اینکه در راستای گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در این سازمان اجرا می‌شود، از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در تپه نورالشهدا شیراز خبر داد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه همایش کوهپیمایی با هدف صیانت از هویت و ماندگاری دفاع مقدس و تداوم فرهنگ شهادت‌طلبی اجرا می‌شود، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایجاد شادی و نشاط بین خانواده‌ها را از دیگر اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد.
وی بیان کرد: این مراسم که ازسوی سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز برنامه‌ریزی شده است، در روز جمعه، 27 شهریورماه ساعت 7 از دروازه قرآن به سمت تپه نورالشهدا، به همراه برگزاری دعای پر فیض ندبه در آن محل و زیارت شهدای گمنام برگزار می‌شود و به قید قرعه نیز هدایایی به شرکت‌کنندگان تقدیم می‌شود.

captcha