تقاطع غیر همسطح همدان به نام شهید حسین همدانی مزین می‌شود
کد خبر: 3386636
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

تقاطع غیر همسطح همدان به نام شهید حسین همدانی مزین می‌شود

گروه اجتماعی: سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از مصوبه نامگذاری پروژه جدید تقاطع غیر همسطح میدان سپاه به نام سرلشگر شهید حسین همدانی خبر داد و افزود: این امر در راستای ارج نهادن به مقام شامخ این شهید صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، کامران گردان، سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: پروژه جدید تقاطع غیر همسطح میدان سپاه به نام سرلشگر شهید حسین همدانی نامگذاری می‌شود.

وی افزود: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر همدان در راستای ارج نهادن به مقام شامخ و والای سرلشگر شهید حسین همدانی پروژه جدید تقاطع غیر همسطح سپاه به نام این شهید بزرگوار مزین شده که کلنگ زنی این پروژه به زودی به همت شورا و شهرداری همدان انجام می‌شود.

گردان با اشاره به نقش بارز سردار شهید سرلشگر شهید همدانی در دوران انقلاب، دفاع مقدس بیان کرد: وظیفه شورای شهر و شهرداری است که همچون گذشته،‌ در راستای معرفی شهدای شاخص استان و شهر گام‌های موثری بردارند و سردار شهید همدانی از جمله شهدای شاخص و  به نامی است که نام و یاد این شهید معزز باید زنده نگه داشته شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: نامگذاری کوچه‌ها و خیابان‌ها و پروژه‌ها با نام شهدای معزز علاوه بر اینکه در راستای در زنده نگه‌داشتن نام این بزرگواران بوده، یک اقدامی ارزشمند فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز است.

captcha