تاسوعای حسینی به روایت رادیو سلامت
کد خبر: 3391051
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

تاسوعای حسینی به روایت رادیو سلامت

کانون خبرنگاران نبأ: شبکه رادیویی سلامت، همزمان با تاسوعای حسینی ویژه برنامه های متنوع و مختلفی را تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط آرامش می کند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، «خیمه مهر» ویژه برنامه ای از گروه بهداشت روان رادیو سلامت است که همزمان با روز تاسوعای حسینی از ساعت 16:30 به مدت 40 دقیقه با حضور کارشناسان به موضوع امر به معروف و نقش نماز بر سلامت معنوی انسان می پردازد.

برنامه «سوگواره» کاری از گروه خانواده رادیو سلامت نیز از ساعت 20:30 به مدت 25 دقیقه به  پخش موسیقی و ترانه و برش هایی از فیلم هایی متناسب با ایام سوگواری خواهد پرداخت.

«قاصدک» نام برنامه ای است از گروه خانواده رادیو سلامت که از ساعت 21:02 به مدت 10دقیقه با حضور کارشناسان به پخش داستان هایی از پیامبر (ص) و امام حسن (ع)، و داستان آنچه بر کاروان اسرا پس از قیام عاشورا گذشت، می پردازد.

برنامه «نقطه سر خط» از گروه اجتماعی رادیو سلامت نیز از ساعت 8 به مدت 120دقیقه با حضور کارشناسان به موضوع همراه داشتن فرزندان در مراسم مذهبی به منظور آشنایی و ترویج آداب و سنن دینی، و الگو برداری از سیره  و اخلاق پیامبر (ص) خواهد پرداخت.

گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت 24 ساعته از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

captcha