برگزاری دوره‌های تجوید و روان‌خوانی قرآن در زابل
کد خبر: 3433529
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

برگزاری دوره‌های تجوید و روان‌خوانی قرآن در زابل

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر روابط عمومی جامعة‌القرآن الکریم شهرستان زابل گفت: دوره‌های آموزش تجوید سطح یک، روخوانی و روان‌خوانی قرآن از دوشنبه، ۱۱ آبان‌ماه در جامعة القرآن زابل برگزار می‌شود.

فرزانه سعیدی‌پویا، مدیر روابط عمومی جامعة‌القرآن الکریم شهرستان زابل در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان گفت: دوره‌های آموزش تجوید سطح یک، روخوانی و روان‌خوانی قرآن از دوشنبه، 11 آبان‌ماه در جامعة القرآن زابل آغازشد.
وی اظهار کرد: دوره تجوید سطح یک قرآن در دو بخش بانوان بی‌سواد و بانوان با سطح تحصیلی دیپلم برگزار می‌شود که از منبع آموزشی «تحسین التلاوة» استفاده و سهیلا سنچولی و محبوبه اوکاتی تدریس آن را بر عهده دارند.
مدیر روابط عمومی جامعة‌القرآن الکریم شهرستان زابل افزود: دوره روخوانی و روان‌خوانی قرآن ویژه بانوان بزرگسال با تدریس طاهره زارعی است که از کتاب «آموزش روخوانی قرآن» تألیف علی قاسمی به عنوان منبع آموزشی استفاده می‌شود.
سعیدی‌پویا با بیان اینکه هدف از این دوره‌ها ایجاد علاقه، توانایی و مهارت در خواندن صحیح و فصیح قرآن است، بیان کرد: این دوره‌ها به مدت 6 ماه به طول می‌انجامد و پس از برگزاری آزمون نهایی، به پذیرفته‌شدگان گواهینامه معتبر آموزشی اهدا خواهد شد.

captcha