پخش ۲ مستند ویژه اربعین قاریان مهاجر الی‌الله از شبکه قرآن سیما
کد خبر: 3441052
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

پخش ۲ مستند ویژه اربعین قاریان مهاجر الی‌الله از شبکه قرآن سیما

گروه فعالیت‌های قرآنی: مستندهای «عشقت رسد به فریاد» و «پرواز دهم» به مناسبت اربعین قاریان مهاجر الی‌الله از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبکه قرآن سیما به مناسبت اربعین قاریان مهاجر الی‌الله دو مستند به نام‌های «عشقت رسد به فریاد» و «پرواز دهم» را تولید کرده که این مستند‌ها طی زمان‌بندی‌های مشخص به روی آنتن این شبکه تلویزیونی می‌رود.
براساس این گزارش، «عشقت رسد به فریاد» عنوان مستندی است که به مناسبت چهلمین روز عروج قاریان ایرانی در حادثه منا تدارک دیده شده است و این مستند تلویزیونی امروز، 12 آبان‌ماه از ساعت 17 به روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود.
این مستند 25 دقیقه‌ای به گفت‌وگو با خانواده، اساتید و دوستان مرحوم حاج حسن دانش می‌پردازد که در 10 دقیقه پایانی این مستند تلاوت این قاری در مسابقات بین‌المللی پخش خواهد شد که به اوقات شرعی اذان مغرب به افق تهران منتهی می‌شود.
«پرواز دهم» نیز عنوان دیگر مستندی است که ضمن پخش حواشی مسابقات بین‌المللی قرآن در کشور مالزی، گفت‌وگو با مرحوم محسن حاجی حسنی کارگر و پشت صحنه تلاوت‌های این قاری در این مسابقات را پخش می‌کند. این مستند 48 دقیقه‌ای چهارشنبه، 13 آبان‌ماه از ساعت 14 به روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود.
یادآور می‌شود، «پرواز دهم» به تهیه‌کنندگی، اکبر صمصامی کاری از گروه مسابقات و مناسبت‌های شبکه قرآن سیما است.

captcha