رمز ثبات نظام اسلامی در گرو ترویج فرهنگ شهادت است
کد خبر: 3441057
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

رمز ثبات نظام اسلامی در گرو ترویج فرهنگ شهادت است

گروه سیاسی: جانشین فرمانده بسیج سپاه ناحیه سرپل ذهاب بر لزوم ترویج و نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تأکید کرد و افزود: رمز ثبات و بقای نظام اسلامی در گرو تحقق این مهم است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، مجتبی کاکایی، جانشین فرمانده بسیج سپاه ناحیه سرپل ذهاب صبح امروز در یادواره شهید صادق اسلامیان و پنج شهید همرزمش که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان پایگاه های مقاوت درحسینیه احمدابن اسحاق(ره) سرپل ذهاب برگزار شد، عزت و عظمت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دانست.

وی افزود: جامعه‌ای که جایگاه شهدا را درک و زنده نگاه دارد بی‌شک جامعه‌ای ماندگار و پایدار خواهد بود و از این رو باید قدر شهدا را بدانیم.

کاکایی بر لزوم ترویج و نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تأکید کرد و افزود: رمز ثبات و بقای نظام اسلامی در گرو تحقق این مهم است.

جانشین فرمانده بسیج سپاه ناحیه سرپل ذهاب اظهار کرد: شهدا علاوه بر مقامات رفیع معنوی که زبان‌ها و قلم‌ها از توصیف آن و چشم و دل‌ها از مشاهده آن ناتوانند مشعل دار پیروزی و استقلال ملتند.

captcha