مهمترین بحث امروز کشور، حفظ و تقویت امنیت موجود است
کد خبر: 3453577
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
ماموستا قادری:

مهمترین بحث امروز کشور، حفظ و تقویت امنیت موجود است

گروه سیاسی: امام جمعه پاوه با اشاره به اقدامات اخیر داعش در اروپا و خاورمیانه گفت: مهمترین بحث امروز کشورمان با توجه به اوضاع جهان و خاورمیانه، حفظ و تقویت امنیت موجود در کشور است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، ماموستا قادری، امام جمعه پاوه روز گذشته 25 آبان، در جلسه شورای اداری پاوه با اشاره به اقدامات وحشیانه داعش در کشورهای مختلف، گفت: پس از حادثه فرانسه در فضای مجازی میلیون‌ها واژه علیه اسلام و مسلمانان منتشر شد.
وی به هفته بسیج نیز اشاره داشت و بسیج را از عاملان امنیت و ثبات در کشور دانست و افزود: تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم باشد دست طمع دشمن از این کشور دور و کشورمان محفوظ خواهد بود.ماموستا قادری تصریح کرد: مهمترین بحث مهم امروز کشورمان با توجه به اوضاع جهان و خاورمیانه، حفظ و تقویت امنیت موجود در کشور است. باید همه در کنار نیروهای نظامی؛ انتظامی و امنیتی در پاسداری، حفاظت و تقویت امنیت کشور تلاش کنیم.

ایده پور، فرماندار پاوه نیز به فرا رسیدن هفته بسیج اشاره و گفت: بسیج نماد اقتدار، وحدت و قدرت ایران اسلامی است.وی بر لزوم همکاری کامل تمام ادارات و ارگانهای شهرستان با ناحیه مقاومت بسیج در راستای هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه‌های گرامیداشت این هفته تأکید کرد.

سعید بهشتی‌راد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه نیزدر تشریح برنامه‌های این هفته به برگزاری کنگره شعر مقاومت با حضور چهار استان، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی، نواخته‌شدن زنگ بسیج در مدارس شهرستان، گردهمایی بزرگ بسیجیان، یادواره شهدا و چندین برنامه فرهنگی، سیاسی و هنری اشاره داشت.

captcha