ساخت هفت سین بزرگ قرآنی در بهشت زهرا(س)
کد خبر: 3476970
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
در ایام پایانی سال؛

ساخت هفت سین بزرگ قرآنی در بهشت زهرا(س)

گروه جامعه: سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در ایام پایانی سال با طرح ستاد استقبال از بهار مزار شهدا را عطر افشانی و غبار روبی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همزمان با نزدیک شدن ایام پایانی سال، سازمان بهشت زهرا(‌س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با اجرای طرح استقبال از بهار برنامه‌هایی را در نظر گرفته است که برخی از آن به شرح زیر است:


‌‌مراسم ویژه روز درختکاری در سازمان بهشت زهرا(س) و قطعات شهدا با هدف ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و توسعه پایدار که از 14 تا 16 اسفند‌‌ماه جاری برگزار می‌شود.

یکی از برنامه‌های دیگر در این ایام عطرافشانی و غبار روبی مزار شهیدان گمنام و نصب کارت تبریک و همچنین پرچم نو با هدف ترویج و بزرگداشت یاد و نام شهدا نیز از 14 تا 28 اسفندماه جاری اجرا خواهد شد.

برگزاری‌ همایش تجلیل از هنرمندان خاموش و عطر‌افشانی ‌و غبار‌روبی مزار هنرمندان آرمیده‌ در سازمان بهشت زهرا(س) با هدف گرامیداشت یاد و خاطره هنرمندان خاموش که از 15 تا 25 اسفند برگزار می‌شود.

یکی از برنامه‌های سالانه و پرطرفدار سازمان بهشت زهرا(س) ساخت و نصب هفت سین بزرگ دفاع مقدس و قرآنی در قطعات مطهر شهدا و سازمان درهفته پایانی سال است که این برنامه‌ها نیز با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ ملی و دینی از 22 اسفندماه تا 29 برپا خواهد شد.

همچنین پخش برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیونی به صورت زنده و تولیدی از شبکه‌های مختلف داخلی و خارجی صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران در هفته پایانی سال‌ نیز با هدف ترویج ‌گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از 24 تا 27 همین ماه اجرا می‌شود.

captcha