کد خبر: 3478369
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

کمک بیش از 21 میلیاردریالی يزدي‌ها در جشن نيکوکاري سال گذشته

گروه اجتماعی: مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد گفت: سخاوتمندان يزدي در جشن نيکوکاري سال گذشته بيش از 21 ميليارد ريال به نيازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، به نقل از روابط‌عمومي کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد، محسن عليزاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد اظهار کرد: فلسفه اصلي جشن نيکوکاري عمل به دستورات دين مبين اسلام در زمينه توجه و دستگيري از فقرا و نيازمندان است.

وي با بيان اينکه اکرام فاطمي، شور نيکوکاري شعار جشن نيکوکاري بود افزود: جشن نيکوکاري هرساله در آستانه فرارسيدن سال نو با هدف تقويت روحيه عدالت‌خواهي، نهادينه‌کردن فرهنگ انفاق و احسان و محروميت‌زدايي و ايجاد ارتباط ميان نهادها و سازمان‌ها در زمينه فقرزدايي برگزار مي‌شود.

عليزاده تصریح کرد: جشن نيکوکاري سال گذشته با رويکرد مسجد محوري، مدرسه محوري و صنف محوري و با حضور حداکثري مردم نوعدوست استان يزد برگزار شد.

مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد با اشاره به اينکه سال گذشته يک هزار و 432 پايگاه براي جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي در مساجد، مدارس، مصلاهاي نمازجمعه و معابر سطح استان مستقر بود، افزود: بيش از 21 ميليارد ريال کمک‌هاي مردمي در جشن نيکوکاري جمع‌آوري شده است.

عليزاده از حضور پرشور مردم نوعدوست و مسئولين استان خواست تا امسال نيز همچون سنوات گذشته در شور نيکوکاري که با شعار «همدلی، شکوه مهربانی، شور نیکوکاری» در روزهاي 12، 13 و 14 اسفندماه برگزار مي‌شود، حضوري پرشور داشته باشند.
captcha