رئيس موزه جنگ روسيه از مناطق عملياتی جنوب بازديد می‌كند
کد خبر: 3481529
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
در قالب کاروان راهیان نور؛

رئيس موزه جنگ روسيه از مناطق عملياتی جنوب بازديد می‌كند

گروه بین‌الملل: رئيس موزه جنگ روسيه و هيئت همراه با سفر به ايران از يادمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملياتی جنوب كشور بازدید می‌کند.

رئيس موزه جنگ روسيه از مناطق عملياتی جنوب بازديد می‌كند
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رئيس موزه جنگ روسيه و هيئت همراه با سفر به ايران، ضمن بازديد از يادمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملياتی جنوب كشور، در جلسات هم‌انديشی بررسی راهكارهای حفظ آثار و ترويج فرهنگ دفاع مقدس، شركت خواهد كرد.

ولاديمير زاباروسكی، رئيس موزه جنگ روسيه به همراه میخاییل میخالچیف، معاون فرهنگی و ویگتور اسکرایبین، معاون نمایشگاهی اين موزه و همچنين کادوس لاتیپف، قهرمان اسکادران هوایی روسیه در جنگ جهانی، به همت معاونت بين‌الملل و مركز مقاومت بسيج و امور ايثارگران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همكاری رايزنی فرهنگي كشورمان در مسكو، از 18 تا 25 اسفند، به ايران سفر می‌كنند.

اين هيأت روسي در طول اقامت خود در كشورمان، از يادمان‌های دفاع مقدس (جنوب كشور) و شهر خرمشهر بازديد می‌كنند و با شركت در جلسات هم‌انديشی با متخصصين و صاحب‌نظران، به راهكارهای حفظ آثار و ترويج فرهنگ دفاع مقدس خواهند پرداخت.
 
بازديد از برج ميلاد، بازديد از حسينيه جماران، نثار گل به مزار نيانگذار جمهوری اسلامی ايران و فرماندهان دفاع مقدس، حضور در نشست تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با عنوان «تجربه روسیه و ایران در بزرگداشت ارزش‌ها و قهرمانان دفاع ملی» و بازديد از باغ موزه دفاع مقدس از ديگر برنامه‌های اين گروه روسی در سفر به ايران است.

captcha