برگزیدگان مسابقات قرآن معلولان در امارات تجلیل شدند
کد خبر: 3482161
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

برگزیدگان مسابقات قرآن معلولان در امارات تجلیل شدند

گروه بین‌الملل: نفرات برتر شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن «جایزه رأس‌الخیمه» امارات ویژه افراد معلول و ناتوان جسمی و ذهنی معرفی و تجلیل شدند.

برگزیدگان مسابقات ملی قرآن ویژه معلولان امارات تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه اماراتی «البیان»، مراسم تجلیل از نفرات برتر شانزدهمین دوره مسابقات ملی قرآن «جایزه رأس‌الخیمه» ویژه افراد معلول، در مرکز توانبخشی معلولان شهر «رأس‌الخیمه» امارات برگزار شد.

در مراسم تجلیل از برگزیدگان این مسابقات، جابر علی المنصوری، عضو شورای اداری مؤسسه علوم قرآن رأس الخیمه امارات و ناظر کمیته اطلاع‌رسانی جایزه و جمعی از مددکاران اجتماعی مراکز توانبخشی معلولان و والدین نفرات برتر مسابقات حضور داشتند.

این مسابقات در دو بخش معلولان ذهنی و جسمی برگزار شد که در پایان 42 نفر در بخش آقایان و 48 شرکت‌کننده در بخش بانوان(در مجموع 90 نفر) به‌عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن «جایزه رأس‌الخیمه» امارات ویژه معلولان، 27 و 28 بهمن‌ماه سال جاری، با حضور  157 نفر در دو بخش بانوان و آقایان و با مشارکت 10 مرکز سرپرستی و حمایت از معلولان در سراسر امارات برگزار شد که از این تعداد شرکت‌کننده، 90 تن به‌عنوان برگزیدگان این مسابقات معرفی شدند.

مراکز توانبخشی به معلولان شهرهای رأس‌الخیمه، عجمان و دبی وابسته به وزارت امور اجتماعی امارات، مؤسسه عالی «زاید» برای افراد معلول و دارای نیازهای خاص، شهر خدمات بشردوستانه شارجه، باشگاه معلولان دبی و مرکز «اوتیسم» دبی از جمله مراكز شرکت‌کننده در این مسابقات بودند.

captcha