کلنگ احداث نخستین فرهنگسرای جهرم با حمایت خیران به زمین زده شد
کد خبر: 3489511
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

کلنگ احداث نخستین فرهنگسرای جهرم با حمایت خیران به زمین زده شد

گروه اجتماعی: نخستین فرهنگسرای جهرم با همت خیر نیک اندیش جهرمی، حاج فرج‌الله ممتاز و با حضور مسئولان جهرمی در پارک کوهسار این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، نخستین فرهنگسرای جهرم با همت خیر نیک اندیش جهرمی، حاج فرج‌الله ممتاز و با حضور مسئولان جهرمی در پارک کوهسار این شهرستان کلنگ‌زنی شد.
 سیاوش قزلی، شهردار جهرم در این مراسم اظهار کرد: متراژ این فرهنگسرا 5 هزار متر مربع و 2 هزار مترمربع و هزینه این پروژه بیش از 2 میلیاردتومان برآورد شده است.
 وی گفت: این فرهنگسرا در 2 طبقه شامل کتابخانه ،فضای آموزشی، فضای اداری و سالن آمفی تئاتر، قرائت خانه و مخزن بوده و بانی ساخت آن حاج فرج‌الله ممتازاست.
قزلی با بیان اینکه زمین این فرهنگسرا از سوی شهرداری جهرم واگذار شده است، گفت: مشارکت خیّرین در ساخت پروژه‌های شهرستان مصداق بند مردمی کردن اقتصاد در اصول10گانه مقام معظم رهبری در راستای  تحقق اقتصاد مقاومتی است.
در ادامه این مراسم علیرضا صحرائیان، فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه عظیم این شهرستان است بر استفاده شایسته از این پتانسیل تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه شهرستان جهرم در طول تاریخ در امور مذهبی حضوری پررنگ داشته است، افزود: وجود فرهنگ سرا در جهرم امری ضروری بود.
معاون استاندار فارس با بیان اینکه زیرساخت تحقق اقتصاد مقاومتی در جهرم فراهم شده است، ابراز امیدواری کرد که در سال جاری بیش از پیش شاهد تحقق این مقوله در این شهرستان باشیم.
captcha