اعلام زمان رونمایی از ضریح جدید حضرت عباس(ع)
کد خبر: 3489645
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

اعلام زمان رونمایی از ضریح جدید حضرت عباس(ع)

گروه بین‌الملل: آستان مقدس عباسی زمان رونمایی از ضریح جدید حرم مطهر حضرت عباس(ع) را اعلام کرد.

اعلام زمان رونمایی از ضریح جدید حضرت عباس(ع)
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از شبکه جهانی الکفیل، آستان مقدس عباسی شاهد تحقق پروژه‌های ارزشمند و متنوع عمرانی و فرهنگی در داخل و خارج از استان کربلا بوده است؛ اما برخی از این پروژه‌ها نسبت به سایر پروژه‌ها از برتری خاصی برخوردارند.
 
از جمله این پروژه‌ها که ارزش بسیار زیادی داشته و تحولی مهم در تاریخ عتبات مقدسه عراق به شمار می‌رود، پروژه ساخت ضریح جدید حضرت عباس(ع) است. پروژه‌ای که تمام مراحل طراحی، ساخت و اجرای آن به دست نیروهای هنرمند و مخلص عراقی شاغل در حرم مطهر اجرا شده و چند روزیست که نصب آن به اتمام رسیده است.
 
به همین مناسبت شهر مقدس کربلا شامگاه چهارشنبه، اول اردیبهشت ماه سال جاری مطابق با 12 رجب 1437 هـ.ق ساعت 20 به وقت محلی شاهد برپایی مراسم باشکوهی به مناسبت رونمایی از ضریح جدید خواهد بود.
 
کمیته برگزاری مراسم رونمایی از ضریح جدید از برنامه‌ریزی گسترده برای برگزاری این مراسم خبر داد و اعلام کرد: محوطه مقابل باب‌القبله حرم مطهر حضرت عباس(ع) برای برگزاری این مراسم و با هدف پذیرایی از تعداد بیشتر مهمانان انتخاب شده است.
 
بنا بر اعلام این کمیته در این مراسم شخصیت‌های مختلف به سخنرانی خواهند پرداخت و شعرا اشعار خود را به این مناسبت قرائت خواهند کرد و فیلم مستند 15 دقیقه‌ای از مراحل ساخت ضریح مطهر پخش می‌شود.
 
در پایان مراسم از دست‌اندرکاران ساخت ضریح تقدیر به عمل خواهد آمد و پس از آن حضار از ضریح جدید رونمایی خواهند کرد.
 
کمیته برگزاری این مراسم همچنین اعلام کرد: رسانه‌های گروهی که تمایل به پخش مستقیم فیلم مستند ساخت ضریح را داشته یا مایلند از سیستم Feed رایگان استفاده کنند به قسمت امور فکری و فرهنگی حرم مطهر مراجعه تا پس از انجام هماهنگی‌های لازم فیلم بدون لوگو در اختیارشان قرار داده شود.

سيستم مديريت Rss (فيدهای خبری) ابزاری سودمند در تهیه خبر است که اخبار سایت‌های دیگر را به اشتراک می‌گذارد.
 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۱:۵۳
0
0
خیلی دلم برای حرم تنگ می‌شود.
captcha