رقابت تنگاتنگ «ولیزاده» با قاری تانزانیا در نظرسنجی برترین قاری مسابقات
کد خبر: 3499133
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲

رقابت تنگاتنگ «ولیزاده» با قاری تانزانیا در نظرسنجی برترین قاری مسابقات

گروه بین‌الملل: نتیجه نظرسنجی برترین قاری سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از منظر مخاطبان داخلی و خارجی حاکی از رقابت تنگاتنگ «ولیزاده» با قاری تانزانیا دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درحالی که کمتر از 24 ساعت از نظرسنجی قرارگرفته بر سایت ایکنا مبنی بر برترین قاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از منظر مخاطبان داخلی و خارجی می‌گذرد، این نتیجه از منظر رأی دهندگان داخلی حاکی از رتبه نخست حامد ولیزاده در ایران و محمد جاوید اکبری از افغانستان در جایگاه دوم  است.
آرای مخاطبان داخلی در این نظرسنجی نشان می‌دهد، حامد ولیزاده با ۵۶,۳%، محمد جاوید اکبری از افغانستان با ۲۱,۰۱%، رجایی ایوب از تانزانیا با ۹,۲۴%، بحرالدین سعید از اندونزی با ۶,۷۲%، مصطفی علی از هلند با ۴,۲% و سیدعباس علی از آلمان با ۲,۵۲% به ترتیب  آرا را به خود اختصاص داده‌اند.
 از منظر مخاطبان بین‌المللی اما رجایی ایوب از تانزانیا در رقابتی تنگاتنگ قبل از ولیزاده در رتبه اول قرار دارد.
بر اساس این گزارش، آخرین آمار جمع داخلی و بین‌المللی نظرسنجی ایکنا تا این لحظه بدین شرح است؛ حامد ولیزاده از ایران 39.815 ، محمد جاوید اکبری از افغانستان 12.58 ، سیدعباس علی از آلمان 4.53، بحرالدین سعید از اندونزی 6.96 ،  مصطفی علی از هلند 4.28 و رجایی ایوب از تانزانیا 31.28  درصد آرا را به خود اختصاص داده‌اند.
 
رقابت تنگاتنگ «ولیزاده» با قاری تانزانیا در نگاه مخاطبان بین‌المللی
 
هم اکنون می‌توانید به قاری منتخب خود بر روی صفحه اصلی ایکنا رای دهید!
مطالب مرتبط
captcha