تربیت 2 هزار قرآن‌آموز در اسدآباد
کد خبر: 3523255
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

تربیت 2 هزار قرآن‌آموز در اسدآباد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رابط امور قرآنی سازمان تبلغات اسلامی شهرستان اسدآباد عنوان کرد: در طول سال گذشته بر اساس تعداد کلاس‌های قرآن برگزار شده در شهرستان و روستاهای آن، حدود 2 هزار قرآن‌آموز تربیت شده است.

حمزه کماسی، رابط امور قرآنی سازمان تبلغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: ثبت‌نام سومین دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی در شهرستان اسدآباد انجام و اولین دوره تربیت معلم نیز در رشته مفاهیم در همین شهرستان برگزار شد.
وی افزود: مهلت ثبت‌نام در این دوره، 16 مردادماه لغایت 21 مردادماه بود و شرکت کنندگان باید واجد شرایط سن حداقل بالای 18 سال، قبولی در آزمون ورودی و دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم باشند، هزینه ورودی این آزمون نیز 10 هزار تومان است.
کماسی اضافه کرد: نصب بنر در سطح شهر، اطلاع رسانی به موسسات و خانه‌های قرآنی، ارسال پیامک به فعالان قرآنی و اهدای جوایز ارزنده از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های سازمان تبلیغات جهت جذب هر چه بیشتر مردم جهت شرکت در این دوره‌ها است.
رابط امور قرآنی سازمان تبلغات شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: در طول سال گذشته بر اساس تعداد کلاس‌های قرآن برگزار شده در شهرستان و روستاهای آن، حدود 2 هزار قرآن‌آموز تربیت شده است و از آنجا که در اسدآباد و روستاهای آن وضعیت روخوانی وروان‌خوانی در سطح پایینی است بیشتر تمرکز و اهمیت کار بروی تقویت این دو حوزه است.
captcha