قرآنیان بحرينى در حرم مطهر علوی
کد خبر: 3524667
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

قرآنیان بحرينى در حرم مطهر علوی

گروه بین‌الملل: دارالقرآن الکریم آستان مقدس علوی برای دومین سال پیاپی، دوره قرآنی ویژه‌ای با حضور ده‌ها تن از قاریان و حافظان برجسته بحرین برگزار کرد.

قرآنیان بحرينى در حرم مطهر علوی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان علوی، شماری از اعضای انجمن قرآنی «الذکر الحکیم» ویژه شیعیان کشور بحرین به زیارت بارگاه مطهر علوی شرف‌یاب شدند و در دوره قرآنی ویژه‌ای که در حرم مطهر امام علی(ع) در نجف اشرف برگزار شد، شرکت کردند.
«محمد فخرالدین»، مسئول واحد روابط عمومی دارالقرآن آستان علوی در این باره گفت: برای دومین سال متوالی، دارالقرآن آستان علوی میزبان قاریان و حافظان انجمن قرآنی «الذکر الحکیم» بحرین بود و به همین مناسبت دوره قرآنی ویژه‌ای با حضور ده‌ها تن از قاریان و حافظان برجسته بحرین و نفرات برتر مسابقات قرآنی «الذکر الحکیم» بحرین، در صحن حرم مطهر علوی برگزار کرد.
وی افزود: این دوره قرآنی به مدت پنج روز ادامه داشت و طی آن جلسات سخنرانی متعددی در زمینه حفظ و تلاوت قرآن کریم با حضور اساتید و قاریان برجسته عراقی در سالن اجتماعات حرم مطهر علوی برگزار شد.
«علی غریب»، از کارشناسان حاضر در این برنامه اظهار داشت: جلسات سخنرانی شامل موضوعات متنوعی از قبیل نواها و مقامات موسیقایی عراقی در تلاوت قرآن مجید و تاریخچه مقام‌های متعدد در تلاوت قرآن بود.

برگزاری نشست قرآنی با حضور قاريان بحرينى در آستان مقدس علوی
captcha