ایجاد 2 ایستگاه مطالعه در ادارات شهرضا
کد خبر: 3526989
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

ایجاد 2 ایستگاه مطالعه در ادارات شهرضا

گروه اجتماعی:رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرضا با اشاره به وجود 2 ایستگاه مطالعه در شهرضا، عنوان کرد: از این 2 ایستگاه یکی در بیمارستان امیرالمؤمنین و دیگری در ساختمان درمانگاه بیمه تأمین اجتماعی ایجاد شده است که منابع آن هر هفته توسط اداره کتابخانه‌های شهرستان تأمین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) فاطمه پورخاقان، رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرضا صبح امروز پنجشنبه یازدهم شهریورماه در جمع خبرنگاران این شهرستان با تأکید بر لزوم ایجاد و توسعه کتابخانه‌های روستایی این شهرستان، گفت: با کمک کانون بانوان صدیق هونجان یک کتابخانه مشارکتی در این روستا احداث شده است.
رئیس کتابخانه‌های شهرضا ادامه داد: یک کتابخانه در روستای کهرویه نیز با کمک خیرین و با واسطه اداره کتابخانه‌های شهرستان به بهره برداری رسیده است.
پورخاقان تصریح کرد: در زندان شهرضا با کمک خیرین و اهدای چند قفسه و کتاب به این بخش از شهر، کتابخانه آن نیز به راه افتاده است.
وی برگزاری مسابقات کتابخوانی را از جمله برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی در شهرستان شهرضا برشمرد و افزود: گروه 22 توپخانه ارتش از جمله نهادهایی بود در سال گذشته همکاری خوبی با اداره کتابخانه‌ها در برگزاری این مسابقات داشته است.
رئیس اداره کتابخانه های شهرضا از ساخت کتابخانه روستای قصرچم توسط یکی از خیران شهرستان داد و عنوان کرد: تمام وسایل و تجهیزات این کتابخانه توسط خیر تهیه و ساختمان بنا نیز به نهاد کتابخانه‌ها واگذار شده است، در حال حاضر پیگیر رفع نواقص و شروع به کار کتابخانه هستیم.
وی اضافه کرد: یک نشست کتابخوانی کودک نیز با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرضا و در محل این کانون برگزار می‌شود.
پورخاقان در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به وجود 2 ایستگاه مطالعه در شهرضا، عنوان کرد: از این 2 ایستگاه یکی در بیمارستان امیرالمؤمنین و دیگری در ساختمان درمانگاه بیمه تأمین اجتماعی ایجاد شده است که منابع آن هر هفته توسط اداره کتابخانه های شهرستان تأمین می‌شود.
وی با بیان این که روزانه بالغ بر 500 نفر از این ایستگاه استفاده می‌کنند، گفت: این کتب در تمام موضوعات و با هدف دسترسی آسان به کتاب ایجاد شده است.
captcha