اعلام اسامی برگزیدگان شانزدهمین مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های ارتش
کد خبر: 3528666
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

اعلام اسامی برگزیدگان شانزدهمین مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های ارتش

گروه فعالیت‌های قرآنی: برگزیدگان شانزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان آجا معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طی آیین اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان آجا از برگزیدگان و منتخبان رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل، اذان و مفاهیم و تفسیر جزء 16 قرآن کریم براساس تفسیر نمونه با حضور حجت‌‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش، امیردریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیرسرتیپ رضا خرم طوسی، مشاور عالی فرمانده کل ارتش و سایر  مسئولان و فرماندها‌ن عالی رتبه ارتش تجلیل به عمل آمد.
منتخبان بانوان شاغل
براساس گزارش ایکنا، سکینه مرادی از نزاجا، زهرا شامحمدی از ستاد آجا، ساناز مقصد و ملاحت کرامتی از نزاجا و فائزه بنی‌یعقوبی از ستاد آجا به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را در رشته حفظ پنج جزء و صدیقه اکبری، خدیجه حجاجی، آمنه اسحاقی و فاطمه تاجیک از نزاجا نیز مقام‌های اول تا چهارم را در رشته حفظ 10 جزء بدست آوردند.
همچنین در رشته حفظ 15 جزء نیز ربابه مرادی از نهاجا، زینب محبتی و مرضیه غلامی از نزاجا و صدیقه مصلحی از پدافند هوایی نیز به عنوان چهار رتبه برگزیده شناخته شدند و در رشته حفظ کل نیز زهراسادات حسینی از نزاجا موفق به کسب رتبه اول شد.
در رشته قرائت ترتیل نیز به ترتیب معصومه خاوری از نهاجا، معصومه محمدپور و صغری مرادی از نزاجا و فاطمه فلاح از نهاجا نیز به عنوان مقام‌های اول تا چهارم شناخته شدند. در رشته مفاهیم یک نیز سهیلا غریب از نداجا، سهیلا زارعین از پدافند هوایی، زهرا پناه‌زاده از نداجا، عصمت گرکانی از پدافند هوایی و خدیجه حقیقت گشتی از نهاجا مقام اول تا پنجم را بدست آوردند.
در رشته مفاهیم دو نیز مریم رحیمی از نهاجا، سمیه عباسی از نزاجا، سمیه نصرتی از نهاجا، سیده ندا کاظمی از پدافند هوایی مقام‌های اول تا چهارم را کسب کردند و رتبه پنجم به صورت مشترک به زینب آزاد از نزاجا و زهرا کریمیان‌کناری از ستاد آجا رسید.
منتخبان در بخش خانواده‌های کارکنان(همسران و فرزندان دختر)
در مقطع زیر 15 سال
در رشته حفظ سه جزء سوگند صفری، فاطمه گلستانیان و سیده فاطمه صفوی، در رشته حفظ پنج جزء فاطمه زهرا منفرد، زهرا قلی‌پور و نرجس صباحی، در رشته حفظ 10 جزء حسنی سادات موسوی، فاطمه غفاری و یگانه سادات رضوی به عنوان حائزین مقام‌های اول تا سوم شناخته شدند.
براساس گزارش ایکنا در رشته حفظ 20 جزء نیز فاطمه حسن‌آبادی و مبینا گودرزی رتبه اول و دوم را کسب کردند. همچنین در بخش حفظ کل نیز مطهره تبریزی رتبه نخست را کسب کرد و در رشته قرائت ترتیل نیز پرنیا حیدری، آیناز بابالو و مهسا باقری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در مقطع بالای 15 سال
در رشته حفظ سه جزء مرضیه دیلمی، افسانه کلاته‌عربی، نرگس شفایی، در رشته حفظ پنج جزء مرضیه زندپور، زهرا علی رضایی و سکینه عباسی، در رشته حفظ 10 جزء زینب سوری، نرگس کتابی و رقیه حیدری رتبه‌های اول تا سوم را بدست آورند.
در رشته حفظ 15 جزء نیز نسرین جلال‌آبادی، فاطمه پوریوسف، نرگس سادات حسینی و بهجت آسیون مقام‌های اول تا چهارم را کسب کرد و در رشته حفظ 20 جزء نیز مینا چشم‌سبز، سعیده محمدعلی‌پور و طاهره کردی، در رشته حفظ 25 جزء زکیه صابر، مریم عرب‌زاده و زینب رئیسی مقا‌م‌های اول تا سوم را کسب کردند.
بنابر این گزارش، در رشته حفظ کل نیز سکینه طلایی، فاطمه عابدی، خدیجه هاشمی، مریم دریس‌زاده و کبری قربانی به عنوان منتخبان پنج نفر اول معرفی شدند و در رشته قرائت ترتیل فرزانه کارکن، معصومه مشدی و سعیده فلاحیان مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.
همچنین در رشته مفاهیم فرزندان نیز مریم رئیس، نیلوفر علوی، مرضیه فریدونی، پریا امیری و خدیجه ندری جزو پنج نفر اول معرفی شدند.
در بخش همسران
در رشته قرائت ترتیل نیز مهین میرسفری، زهره یقینی‌پور، شیرین دست‌افکن و اکرم طهماسبی و در رشته مفاهیم نیز معصومه سادات حسینی، مریم فلاح ساروی، لیلا عباسی و اکرم انصاری‌یاور و سلیمه محمدی رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.
منتخبان در بخش خانواده‌های کارکنان(فرزندان پسر)
در مقطع زیر 15 سال
در رشته حفظ سه جزء امیرحسین صالحی، مهدی سوری و محمدمهدی امیری، در رشته حفظ پنج جزء محمدامین مطور، سجاد مهربان و امیرمحمد نوروزیان، در رشته حفظ 10 جزء امیرحسین زنگنه، علیرضا نژادحسن و مرتضی احمدی به عنوان سه برگزیده اول مشخص شدند.
براساس گزارش ایکنا در رشته حفظ 15 جزء علی باقری و امیرعلی عزیزی و در رشته حفظ 25 جزء نیز محمدمهدی پیروز رام و محمدامین ایاز به عنوان رتبه‌های اول تا دوم معرفی شدند.
در رشته حفظ کل نیز محمدامین حدادی، محمدمهدی طالب و محمد یوسفی، در رشته قرائت تحقیق سیدمحمدجواد هاشمی، علیرضا رعیت‌دوست و محمدمهدی اسدی و در رشته اذان نیز محمدصادق حسین‌زاده، محمد سراوانی و محمدجواد کمند رتبه‌های اول تا سوم را بدست آورند.
در مقطع بالای 15 سال
در رشته حفظ سه جزء محمدمهدی فاخر، رضا نادری و امیرحسین فرج‌زاده، در رشته حفظ پنج جزء مهدی نوایی، رضا ابراهیم‌خانی و مسعود بختیاری، در رشته حفظ 10 جزء احسان سلیمی، محسن ترابی و محمدرضا یوسفی و در رشته حفظ 15 جزء نیز مرتضی بهجت، سیدحامد شکوری و رسول دارایی‌فر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در رشته حفظ 20 جزءنیز رضا جعفری‌ربانی و فرهان توکلی و در رشته حفظ 25 جزء حمیردضا فتاحی و محمد وردان و در رشته حفظ کل نیز معین سالمی و علی‌اصغر کرمی نیز به عنوان حائزین رتبه اول و دوم شناخته شدند.
در رشته قرائت تحقیق نیز مهدی هدایتی‌فر، علی ابراهیمی و مرتضی میرشکاری مطلق و در رشته اذان نیز بهنام مرادقلی، رحمان فلاح‌باقری و حسین اسدی مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.
در رشته مفاهیم فرزندان نیز به ترتیب میلاد سینا، سیدمهدی اکبری، سعید مقصودی، احسان کهریی و محمدرضا حمید به عنوان منتخبان و حائزین پنج رتبه اول مشخص شدند.
captcha