به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجتالاسلام حمزه عبدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد امروز، 23 شهریور گفت: بهمناسبت فرا رسیدن ایام دهه ولایت از ۲۲ تا ۳۰ شهریورماه جاری، 25 مبلغ و مبلغه روحانی به نقاط مختلف فیروزآباد اعزام خواهند شد.
وی افزود: مبلغین و مبلغات اعزامی در این دهه با حضور در مساجد و هیئات مذهبی با برپائی اقامه نماز جماعت به بیان دیدگاه امامان معصوم(ع) و بزرگان مذهب تشیع در مورد واقعه غدیر، موضوع مهم ولایت در جامعه اسلامی خواهند پرداخت.
عبدی اظهار كرد: مراسم جشن عید قربان وعید بزرگ غدیر از جمله مراسم واعیاد مهمی است که همه ساله توسط مردم مومن و شهیدپروراین شهرستان در مساجد و سایر مراکز دینی توسط هیئات و مجامع مذهبی گرامی داشته میشود.