کد خبر: 3530500
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

حرمین عسكریین(ع) با گل‌های ارسالی شیرازی‌ها گلباران شد

گروه اجتماعی: مردم شیراز به‌مناسبت پانزدهم ذیحجه، سالروز میلاد باسعادت حضرت امام هادی(ع) سه هزار شاخه گل برای گل‌رایی حرمین عسکریین(ع) به عراق ارسال کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، ‌اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس روز گذشته، 25 شهریور ضمن تبریك فرا رسیدن میلاد با سعادت امام هادی(ع) گفت: طبق برنامه امسال در ماه ذیحجه، حرم‌های مطهر امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع) به‌همت مردم ولایت‌مدار شهر شیراز گل‌آرایی شد.
وی افزود: گروه گل‌آرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس حرم مطهر امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع) امسال در 15 ذیحجه 27 شهریورماه با سه هزار شاخه گل لیلیوم، آنتریوم، رز هلندی و ایرانی، گل داوودی و نوع خوشه‌ای آن‌، گل میخک و گلایل گل‌آرایی می‌شود.
یادآور می‌شود، به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم نیز برنامه ارسال گل از شیراز و گلباران حرم مطهر حضرت علی(ع) در دستور كار ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس قرار دارد.
captcha