به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایكنا) از فارس، اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس روز گذشته، 25 شهریور ضمن تبریك فرا رسیدن میلاد با سعادت امام هادی(ع) گفت: طبق برنامه امسال در ماه ذیحجه، حرمهای مطهر امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع) بههمت مردم ولایتمدار شهر شیراز گلآرایی شد.
وی افزود: گروه گلآرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس حرم مطهر امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع) امسال در 15 ذیحجه 27 شهریورماه با سه هزار شاخه گل لیلیوم، آنتریوم، رز هلندی و ایرانی، گل داوودی و نوع خوشهای آن، گل میخک و گلایل گلآرایی میشود.
یادآور میشود، بهمناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم نیز برنامه ارسال گل از شیراز و گلباران حرم مطهر حضرت علی(ع) در دستور كار ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس قرار دارد.