ابوالقاسمی و موحد امین به مسابقات کرواسی اعزام شدند
کد خبر: 3534018
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
بامداد امروز؛

ابوالقاسمی و موحد امین به مسابقات کرواسی اعزام شدند

گروه بین‌الملل: بامداد امروز، هشتم مهرماه، استاد احمد ابوالقاسمی به عنوان داور و هادی موحدامین به عنوان قاری به نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی اعزام شدند.

ابوالقاسمی و موحد امین به مسابقات کرواسی اعزام شدند
استاد ابوالقاسمی و هادی موحد امین بامداد امروز در فرودگاه امام

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، احمد ابوالقاسمی، استاد و داور مسابقات قرآن در نخستین رقابت‌های بین‌المللی قرآن کرواسی به عنوان داور حضور خواهد داشت و هادی موحدامین نیز قاری ایرانی این مسابقات خواهد بود.
استاد ابوالقاسمی و موحدامین بامداد امروز ساعت 2:30 دقیقه از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به زاگرب، پایتخت کرواسی و محل برگزاری رقابت‌ها اعزام شدند.
این دو در حالی به مسابقات اعزام شده‌اند که رضا نژادتبریزی، از حفاظ برجسته کشورمان نیز پیش‌تر قرار بود در این رویداد قرآنی حضور داشته باشد و کارهای مربوط به اعزام وی در حال پیگیری است.
نخستین مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کرواسی با حضور بیش از ۴۵ کشور از جمله ایران امروز، هشتم مهر در مرکز اسلامی زاگرب افتتاح می‌شود.
مسابقات قرآن کرواسی در گذشته به صورت منطقه‌ای و محدود به کشورهای حوزه بالکان بود؛ اما امسال در ادامه جشن یکصدمین سال به رسمیت‌یافتن کرواسی رسما برای نخستین‌بار به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.  
هادی موحد امین قاری اهل تهران است و در مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی کرمانشاه رتبه عالی را کسب کرد.  
وی به دلیل حضور موفق در دوره ارزیابی قاریان و حافظان به عنوان نماینده ایران در مسابقات تونس انتخاب شد که با لغو مسابقات تونس برای اعزام به کرواسی انتخاب شد.
 
ابوالقاسمی و موحد امین به مسابقات کرواسی اعزام شدند
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
MohammadMahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۰:۳۱
0
0
واقعا حق استاد موحد امین بود با این تلاوت عالیشون
captcha