نمایندگان ایران رتبه‌های اول و چهارم مسابقات کرواسی را کسب کردند
کد خبر: 3534558
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

نمایندگان ایران رتبه‌های اول و چهارم مسابقات کرواسی را کسب کردند

گروه بین‌الملل: نخستین مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی دقایقی پیش در حالی به کار خود پایان داد که نمایندگان ایران در رشته قرائت و حفظ به ترتیب رتبه‌های نخست و چهارم را از آن خود کردند.

نمایندگان ایران رتبه‌های اول و چهارم مسابقات کرواسی را کسب کردند
هادی موحد امین                                                                     رضا نژادتبریزی      
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرواسی، این دوره از رقابت‌های قرآنی کرواسی با حضور 54 متسابق از کشورهای مختلف در مسجد مرکز اسلامی زاگرب برگزار شد و امشب، دهم مهرماه، با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.
هادی موحد امین که ظهر امروز، دهم مهرماه، در جایگاه اجرای این رقابت‌ها حاضر شد و تلاوت تحسین‌برانگیز خود را ارائه داد، توانست رتبه نخست را در رشته قرائت این دوره مسابقات کسب کند.
همچنین رضا نژادتبریزی نیز قبل از ظهر امروز در رشته حفظ کل رقابت‌های کرواسی در مسجد مرکز اسلامی زاگرب محفوظات خود را ارائه کرد و با اینکه اجرایی عالی و بدون نقص داشت، اما به رتبه چهارم در رشته حفظ دست یافت.
استاد احمد ابوالقاسمی نیز از ایران به عنوان داور در رقابت‌ها حضور داشت.  
این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ کل قرآن، حفظ ۱۵ جزء ویژه جوانان و حفظ ۵ جزء ویژه نوجوانان از هشتم مهر آغاز شد و خواهران نیز در رشته حفظ ۵ جزء با هم رقابت کردند.
مسابقات قرآن کرواسی در گذشته به صورت منطقه‌ای و محدود به کشورهای حوزه بالکان بود، اما امسال در ادامه جشن یکصدمین سالگرد به‌رسمیت شناخته‌شدن اسلام در کرواسی برای نخستین‌بار به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود. 
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۷
0
0
واقعا اسم این مسابقه رو بین المللی میذارین؟ در حد یه مسابقه شهرستان هم نیست.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۴
0
0
رضا نژادتبریزی مصداق یک نمونه از حق کشی، ظلم بین،سوزاندن استعداد توسط .... جرات دارین سانسور نکنین.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۲
0
0
سایت محترم ایکنا که اصلا رسالت اطلاع رسانی درست رو رعایت نمیکنین، حداقل خبر رو کامل پخش کنین و بقیه نفرات رو هم اعلام کنین. زورتون میاد بقیه نفرات از دیگر کشورها رو اعلام کنین؟
هیچی از ارزش های نژادتبریزی کم نمیشه.شما اگه دلتون برا ایشون میسوزه و ناراحتین بایستی اطلاع رسانی کنین که ایشان با کمترین سن حایز بالاترین رتبه در مسابقات کشوری در کرمانشاه شدند و بایستی بدون هیچ توجیه ماهوی نماینده ایران در مسابقات بین المللی تهران میشدند ولی میبینین که چه بلایی سرش میارن چون به شورا کارشناسان و ... الهام شده بود که ایشان نبایستی ....
captcha