حافظ ایرانی امروز در مسابقات کرواسی تلاوت می‌کند
کد خبر: 3534321
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

حافظ ایرانی امروز در مسابقات کرواسی تلاوت می‌کند

گروه بین‌الملل: رضا نژادتبریزی، نماینده کشورمان در رشته حفظ نخستین مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی امروز، دهم مهرماه، در جایگاه اجرا حاضر می‌شود.

امروز؛ زمان اجرای نژادتبریزی در مسابقات کرواسی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرواسی، رضا نژادتبریزی، حافظ قرآن برجسته کشورمان که با تأخیر در نخستین مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی حاضر شد، امروز، شنبه، 10 مهر قبل از ظهر به وقت محلی اجرای خود را در معرض قضاوت داوران قرار می‌دهد.
رضا نژاد‌تبریزی اهل اصفهان است و در مسابقات سراسری قرآن کریم ضمن کسب بالاترین نمره در رشته حفظ کل به عنوان حافظ ممتاز معرفی و در دوره ارزیابی و انتخاب قاریان و حافظان به همراه هادی موحد امین برای اعزام به تونس انتخاب شد که به دلیل لغو مسابقات تونس به کرواسی اعزام شد.
هادی موحد امین نیز قبل از ظهر امروز به وقت محلی در رقابت‌های قرآنی کرواسی در مسجد مرکز اسلامی زاگرب تلاوت می‌کند.
۵۴ متسابق از کشورهای ایران، بوسنی و هرزگوین، مقدونیه، مونته‌نگرو، بلغارستان، صربستان، کرواسی، کوزوو، ترکیه، فنلاد، اتریش، فرانسه، ایتالیا، لوگزامبورگ، سوریه، اکراین، بلژیک، آلمان، عربستان، کویت، عمان، انگلستان، قزاقستان، نروژ و هلند در این مسابقات حضور دارند.
«عزیز علی لی»، از کرواسی ریاست هیئت داوران را برعهده دارد و «بگرام آجتی» از مقدونیه، «ارکان محمود» از ترکیه، «ملال جابر» از قطر، «فائز اویالیز» از فرانسه، «احمد ابوالقاسمی» از ایران، «آرمین ابازا» از بوسنی و هرزگوین و «علی محمد عطیف» از عربستان سعودی، از اعضای کمیته داوران این رقابت‌ها هستند.
نخستین مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی از پنج‌شنبه، هشتم مهرماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
captcha