برگزاری مراسم از «منا تا نینوا» + عکس
کد خبر: 3534667
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

برگزاری مراسم از «منا تا نینوا» + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و به یاد شهیدان کربلا و شهدای منا مراسم از «منا تا نینوا» در شهرستان داورزن با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و مردم منطقه برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در آستانه فرا رسیدن محرم و ایام حزن و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباب عبدالله الحسین(ع) آیین معنوی سیاهپوشان با نام «از منا تا نینوا»  شامگاه شنبه 10 مهرماه در شهرستان داورزن بعد از نماز مغرب و عشاء در محل هیئت علی اصغری برگزار شد.
این جلسه و همایش معنوی که به همت هیئت مکتب‌الحسن(ع) و با کمک اداره اوقاف و امور خیریه داورزن برگزار شد با استقبال بی‌نظیر مردمی مواجه شد و در آن حجت‌الاسلام حسین پور از کارشناسان دینی رادیو و تلویزیون طی سخنانی مسیر حرکت امام حسین(ع) را از مکه تا کربلا به تصویر کشید.
در ادامه این مراسم معنوی از نمایندگان هیئت‌های مذهبی شهرستان توسط امام جمعه شهرستان حجت‌الاسلام محمود مداحی تقدیر و قدردانی شد.
در پایان این مراسم دینی محمدرضا خسرو شیری و مهدی عامری مرثیه‌سرایی و نوحه‌سرایی کردند و مردم در سوگ و ماتم امام شهیدشان حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش در کربلا اشک ماتم ریختند.





علی‌اکبر ملکی
captcha