منتخبان جلسه قرآن «ابراهیم آهور» اعلام شدند + صوت و عکس
کد خبر: 3541359
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
در ادامه برگزاری جشنواره مردمی تلاوت مجلسی؛

منتخبان جلسه قرآن «ابراهیم آهور» اعلام شدند + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: جلسه قرآن ابراهیم آهور، مدرس قرآن و از شاگردان استاد مولایی، امروز 7 آبان ماه با برگزاری مرحله مقدماتی دور سوم جشنواره تلاوت‌های مجلسی همراه بود.

حسینی و امینی، منتخبان جلسه ابرهیم آهور+صوت و عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دارالقرآن بیت الزهراء، منزل مرحوم استاد علی گرامی، پدر شهید حسین گرامی است و بیش از ۷۰ سال است در این منزل، قرآن تدریس می‌شود و هم اکنون توسط فرزند ایشان، محمد گرامی اداره می‌شود. در طول هفته در این دارالقرآن هر شب جلسه قرآن برگزار و روزهای جمعه و شب‌های یکشنبه، سفره اطعام پهن می‌شود.

امروز، هفتم آبان ماه، جلسه قرآن ابراهیم آهور، قاری و مدرس قرآن با برگزاری مرحله مقدماتی دور سوم جشنواره تلاوت های مجلسی همراه بود. در ابتدا از ساعت 9 الی 11، اعضای جلسه به تلاوت قرآن از ادامه درس هفته گذشته پرداختند و آهور، نفس به نفس با قاریان تمرین می‌کرد و همچنین، نکات تجویدی و صوت و لحنی آنها را متذکر می‌شد. همچنین، آهور طبق رسم استاد مولایی،پ در پایان تلاوت اعضای جلسه به آنها هدیه نقدی اعطا می‌کرد.

حسینی و امینی، منتخبان جلسه ابرهیم آهور+صوت و عکس

سپس در ادامه، از ساعت 11 الی 13، داوطلبان شرکت در جشنواره تلاوت های مجلسی به تلاوت آیات دلخواه خود از کلام الله مجید به مدت 10 دقیقه پرداختند و در پایان، پس از جمع‌آوری آراء مستمعین حاضر در جلسه، امین عبدی از کرمانشاه و سیدعباس حسینی از تهران به مرحله فینال جشنواره راه پیدا کردند. 

در پایان این جلسه قرآن صمیمی، عکسی به یادگار گرفته شد و سپس، نماز جماعت ظهر و عصر اقامه شد و حاضران در جلسه، سرسفره اطعام قرآن کریم نشستند.

حسینی و امینی، منتخبان جلسه ابرهیم آهور+صوت و عکس

در ادامه تلاوت‌های منتخب این جشنواره ارائه می‌شود.

سیدعباس حسینی

کد

دریافت

امین عبدی

کد

دریافت



captcha