نتایج مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان دبی قابل‌ پیش‌بینی نیست
کد خبر: 3545038
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
خالد عثامنه:

نتایج مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان دبی قابل‌ پیش‌بینی نیست

گروه بین‌الملل: «سمیح احمد خالد عثامنه»، داور اردنی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات تصریح کرد: نتایج این مسابقات به دلیل ظهور استعدادهای قوی در زمینه حفظ قرآن قابل‌ پیش‌بینی نیست.

نتایج مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان دبی قابل‌ پیش‌بینی نیست

«سمیح احمد خالد عثامنه»، داور اردنی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن امارات موسوم به جایزه «شیخة‌ فاطمه بنت مبارک» در گفت‌وگویی کوتاه با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره سطح حافظان قرآن حاضر در این مسابقات گفت: ما هر روز شاهد ظهور استعدادهایی بسیاری قوی و ممتاز در زمینه حفظ قرآن کریم در این مسابقات هستیم و همین مسئله سبب شده که نتایج این مسابقات تا حدودی غیرقابل پیش‌بینی باشد.

وی افزود: ما هنوز در نیمه مسابقات هستیم و شاید پیش‌بینی درباره رتبه نخست این مسابقات تا حدودی درست نباشد.

این داور بین‌المللی مسابقات قرآن در ادامه درباره اجرای «حنانه خلفی»، نماینده شایسته کشورمان در این مسابقات گفت: «اجرای خوب و قابل قبولی داشتند و من برای این حافظ قرآن ایران آرزوی موفقیت می‌کنم».

یادآور می‌شود: حنانه خلفی، نابغه و حافظ کل قرآن کشورمان، به‌عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها شرکت کرده و این نخستین حضور حنانه خلفی در عرصه رقابت‌های بین‌المللی قرآن است.

نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در دبی از روز یکشنبه ۱۶ آبان‌ماه سال جاری تحت عنوان رقابت‌های بین‌المللی قرآن «‌فاطمه بنت مبارک» در مقر باشگاه علوم و فرهنگ دبی آغاز شده است و تا روز جمعه، ۲۸ آبان ادامه دارد.
captcha