خدمت‌رسانی بی‌وقفه شرکت راه‌ آهن عراق به زائران اربعین
کد خبر: 3546862
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

خدمت‌رسانی بی‌وقفه شرکت راه‌ آهن عراق به زائران اربعین

گروه بین‌الملل: شرکت راه‌‌ آهن عراق از حرکت روزانه 54 قطار برای انتقال زائران اربعین حسینی از دو محور بغداد و بصره به سمت کربلای معلی خبر داد.

حرکت روزانه 24 قطار به سمت کربلای معلی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری براثا، شرکت راه آهن عراق اعلام کرد: در حال حاضر روزانه، بیش از 54 سفر با قطار به سمت کربلای معلی از دو محور بغداد و بصره به سمت کربلای معلی صورت می‌گیرد و انتظار می‌رود که این تعداد در روزهای آینده به 70 سفر در روز برسد.

«جبار الحیس»، مدیر اداره راه‌ آهن کربای معلی در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: شرکت راه‌ ‌آهن عراق از نخستین روز مراسم اربعین حسینی، تمامی توان و پرسنل خود را برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین بسیج کرده است.

وی افزود: وزارت حمل و نقل و ارتباطات عراق دستورا داده که تمامی قطارهای این شرکت برای انتقال زائران اختصاص داده شود و این قطارها زائران را از محورهای بغداد و بصره به کربلای معلی می‌رسانند.

جبار الحیس با اشار به این که خدمت‌رسانی شرکت راه‌ آهن عراق به زائران تا پایان مراسم زیارت اربعین حسینی ادامه خواهد شداشت و گفت: هزینه سفر هر زائر به سمت کربلای معلی با قطار 30 هزار دینار عراقی است.
captcha