به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن( ایکنا) از سیستان و بلوچستان، دومين اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز و کاهش آسیبهای اجتماعی» صبح امروز، شنبه 13 آذرماه در محل سالن آمفی تئاتر شهيد عالی اداره كل آموزش و پرورش زاهدان برگزار شد.
در این نشست که با حضور مسؤولان دستگاههای اجرایی استان برگزار شد، محمود مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز كشور، آیتالله عباسعلی سلیمانی امام جمعه و نماينده ولی فقيه در سیستان وبلوچستان و همچنین مولوی عبدالحمید اسماعیلزهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان در خصوص نقش نماز در کاهش ناهنجاریهای جامعه سخنرانی کردند.
در پایان این نشست نیز از مسؤولین 11 دستگاه اجرایی که اهتمام ویژهای به مقوله اقامه نماز اول وقت در ادارات تابعه داشتهاند، تجلیل بهعمل آمد.


