بیش از 200 نفر در مؤسسه مهد قرآن‌ کریم و ولایت موفق به حفظ کل قرآن شدند
کد خبر: 3552396
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

بیش از 200 نفر در مؤسسه مهد قرآن‌ کریم و ولایت موفق به حفظ کل قرآن شدند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: بیش از 200 نفر از سوی مؤسسه مهد قرآن‌ کریم و ولایت شهرستان آران و بیدگل موفق به حفظ کل قرآن شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه مهد قرآن‌ کریم و ولایت شهرستان آران و بیدگل، تاکنون موفق به تربیت بیش از 200 نفر در رشته حفظ کل قرآن‌ کریم شده است که در این راستا همایشی برای حافظان مؤسسه برگزار شد.   
در ابتدای این همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله جلالی، مدیر مؤسسه مهد قرآن‌ کریم و ولایت هدف از برگزاری این همایش را افزایش تعامل در حوزه فعالیت‌های قرآنی دانست و افزود: ارتقای سطح قرآنی حفاظ و ایجاد انسجام در بین حفاظ قرآنی و همچنین تشویق و ترغیب آنان برای برگزاری جلسات دائمی حفظ قرآن و رشد استعدادهای قرآنی حفاظ  از اهم این اهداف است.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 200 نفر در این مؤسسه موفق به حفظ کل قرآن شده‌اند،گفت: حافظان قرآن‌ کریم باید به این نکته توجه داشته باشند که این توفیق که قسمت آنها شده است توفیقی بزرگ است که باید قدر آن را بدانند و با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری که فرمودند باید ۱۰ میلیون حافظ قرآن داشته باشیم، توجه به این فرمایش رهبری اصلی‌ترین رسالت برگزاری این همایش است.
جلالی با بیان اینکه حافظان قرآن بهترین افراد برای فراهم کردن زمینه حفظ قرآن‌ کریم هستند افزود: حافظان باید تجارب خود را در اختیار دیگران قرار دهند و با برگزاری جلسات قرآنی در جهت اشاعه فرهنگ قرآنی تلاش کنند.
مدیریت مؤسسه مهد قرآن تأکید کرد: طبق احادیث و روایاتی که از معصومین(ع) نقل شده٬ فراگیری قرآن‌‌ کریم بهترین چیزی است که می‌تواند انسان را از مشکلات دنیوی و اخروی نجات دهد.
وی ادامه داد: جهالت و بدی‌های این جهان ظلمت و تاریکی است و انس با قرآن بهترین راه برای رهایی انسان از این تاریکی‌ها است. پس باید قرآن در تمام امور زندگی ما پیاده  شود٬ اگر چنین شد همه زندگی ما سراسر نور خواهد بود.
موفقیت بیش از 200 نفر به حفظ کل قرآن در مؤسسه مهد قرآن‌کریم و ولایت

موفقیت بیش از 200 نفر به حفظ کل قرآن در مؤسسه مهد قرآن‌کریم و ولایت
captcha