کلنگ احداث دارالقرآن امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) لارستان به زمین زده شد
کد خبر: 3552626
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

کلنگ احداث دارالقرآن امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) لارستان به زمین زده شد

گروه اجتماعی: طی آئینی با حضور مسئولان محلی کلنگ‌زنی احداث ساختمان دارالقرآن امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) لارستان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام سیدجلال واعظ امام جماعت امامزاده میرعلی بن الحسین(ع)، خیرالهم محمودی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لارستان، محمود برقی نماینده نیک اندیش و جمع زیادی از زائرین و مجاورین آستان مقدس حضرت امامزاده میرعلی بن الحسین(ع)، مراسم کلنگ زنی  و احداث ساختمان دارالقرآن این امامزاده واجب التعظیم امروز، 20 آذرماه به زمین زده شد.
 در این آئین سیدیعقوب مصطفوی، مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع)  ضمن تقدیر از خیرین به جهت انجام امور عام المنفعه در سطح این شهرستان و به ویژه این امامزاده گرانقدر گفت: آنچه باعث ماندگاری نام و یاد انسان خواهد شد، اعمال نیکی است که به‌جای می‌ماند.
وی با اشاره به اینکه امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) به عنوان قطب فرهنگی مذهبی لارستان محسوب می‌شود، افزود: کلنگ احداث دارالقرآن در زمینی به مساحت ۱۱۰ متر مربع به زمین زده شد که این مرکز توسط یکی از خیرین و با همکاری محمود برقی نماینده این نیک اندیش با مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان در جوار حرم مطهر ساخته می‌شود.
وی با برشمردن برخی از نیازهای اساسی و زیربنایی جهت امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان گفت: نیاز به ساختمانی بزرگ و مجهز جهت دارالشفای خیریه، نبود زائرسرا، ایجاد بازارچه حرم، نیاز به زیباسازی فضای اطراف حرم از جمله کمبودها و نیازهای این مکان مقدس است.
captcha