تبیین دیدگاه‌های دانشجویان شیرازی در «حجاب، انتخاب من یا جامعه»
کد خبر: 3555433
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

تبیین دیدگاه‌های دانشجویان شیرازی در «حجاب، انتخاب من یا جامعه»

گروه اجتماعی: تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «حجاب، انتخاب من یا جامعه» در دانشگاه پیام‌نور شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «حجاب انتخاب من یا جامعه» با دیدگاه نقد نسبت به پوشش خود و دیگران امروز، 30 آذرماه در سالن شهید مطهری دانشگاه پیام‌نور شیراز برگزار شد.
در این برنامه كه با هدف بررسی و تحلیل حجاب و نوع پوشش در جامعه و به‌ویژه جامعه دانشجویی برگزار شد، دانشجویان در گروه‌های موافق و مخالف موضوع حجاب را مورد ارزیابی قرار دادند و از نگاه شخصی خود نوع پوشش و انتخاب همدیگر را نقد كردند.
در ادامه این نشست دانشجویان در قالب كرسی‌های آزاد اندیشی به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند و سپس نیازكار، عضو هیئت علمی دانشگاه در خصوص مسئله حجاب، عفاف زنان و مردان و همچنین اهمیت و ضرورت عفاف و حجاب در دین مبین اسلام سخن گفت.
خالصی، دبیر كانون فرهنگی امر به معروف و نهی از منكر دانشگاه پیام‌نور شیراز نیز دراین مراسم گفت: تریبون آزاد دانشجویی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در فضایی دوستانه و با رعایت اصل«آزادی اندیشه و آزادی بیان» برگزار شد.
یادآور می‌شود، این تریبون آزاد دانشجویی با همكاری كانون فرهنگی حكمت مطهر و كانون فرهنگی امر به معروف و نهی از منكر دانشگاه پیام‌نور شیراز برگزار شد.
captcha