9 دی با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه زنده می‌ماند
کد خبر: 3556211
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

9 دی با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه زنده می‌ماند

گروه سیاسی: امام جمعه چهارباغ گفت: 9 دی را باید با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه زنده نگه داریم.

حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه چهارباغ در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: حماسه 9 دی باید باشکوه برگزار شود تا دشمنان بدانند، ملت با بصیرت ایران اسلامی فتنه آنان را در نطفه خفه خواهند کرد.
وی افزود: 9 دی متعلق به یک گفتمان و گروه خاص نیست و همه کسانی که دل در گرو ولایت و نظام دینی دارند بایستی در حماسه 9 دی شرکت کنند.
این مسئول بیان کرد: حماسه‌ای که در 9 دی 88 خلق شد ابعاد و برجستگی‌های خاصی را دارد، به طوری که در 9 دی مردم ما اوج وفاداری و همبستگی خود را در شکستن تمام برنامه‌های فتنه‌گرانه دشمن نشان داده و ثابت کردند که روح ارزشی و انقلابی این ملت برای همیشه زنده و بالنده است.
محمدی گفت: با خلق حماسه 9 دی ملت ایران سیلی محکمی را بر صورت تمام فتنه‌گران و ایادی آن‌ها زدند و ثابت کردند که این انقلاب نه تنها به هیچ قدرت مادی و ظاهری وابسته نیست بلکه قدرت الهی بالای سر آن است.
امام جمعه چهارباغ با اشاره به فتنه 88، گفت: این فتنه یکی از پیچیده‌ترین شرایط سه دهه گذشته برای انقلاب اسلامی بود که در این بحران نقش مدیریتی رهبری نظام را برای همگان روشن ساخت.
وی در پایان با بیان اینکه در فتنه سال 88، اکثریت مردم از امتحان سربلند بیرون آمدند و قبول شدند و بعضی از خواص مردود، ابراز کرد: باید مراقب باشیم زیرا فتنه‌ها به پایان نرسیده و با فتنه‌های جدیدی مواجه هستیم.

captcha