دوره زمستانه دارالقرآن 14 معصوم(ع) اهواز بهمن‌ماه آغاز می‌شود
کد خبر: 3563846
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

دوره زمستانه دارالقرآن 14 معصوم(ع) اهواز بهمن‌ماه آغاز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره زمستانه دارالقرآن 14 معصوم(ع) آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز ویژه قرآن‌آموزان 4 سال به بالا با دوره‌های متنوع از بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

سید جاسم موسوی، مدیر دارالقرآن 14 معصوم(ع) ناحیه 1 آموزش و پرورش اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه در حال ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در ترم زمستانه این دارالقرآن هستیم، افزود: ثبت‌نام از متقاضیان تا پیش از آغاز ترم زمستانه ادامه خواهد یافت.

موسوی با اشاره به اینکه ترم زمستانه این دارالقرآن از یکشنبه 3 بهمن‌ماه آغاز خواهد شد، افزود: این ترم تا نیمه اول اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد یافت.

مدیر دارالقرآن 14 معصوم(ع) اهواز با بیان اینکه قرآن‌آموزان 4 سال به بالا می‌توانند در این ترم شرکت کنند، افزود: در این ترم یک دوره آموزش قرآن به خردسالان و دوره حفظ بزرگسالان به همراه روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به دوره‌های قرآنی این دارالقرآن اضافه شده است.

وی گفت: در این ترم 13 مربی در زمینه آموزش به آقایان و بانوان قرآن‌آموز با این دارالقرآن همکاری می‌کنند. در پایان این ترم و به شرط قبولی در آزمون نهایی گواهی‌نامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

captcha