مبلغان پرچمداران تبلیغ در عرصه فضای مجازی باشند
کد خبر: 3564958
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

مبلغان پرچمداران تبلیغ در عرصه فضای مجازی باشند

گروه فضای مجازی: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در تبیین نقش مبلغان و مبلغات در فضای مجازی گفت: مبلغان و مبلغات باید پرچمداران تبلیغ در عرصه فضای مجازی باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز در کارگاه آموزشی تخصصی رویکردهای تبلیغ در فضای مجازی و حقیقی ویژه روحانیون مستقر و طرح هجرت که در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به پیشرفت روز افزون فضاهای مجازی و استقبال عمومی از اینگونه فضاها اظهار کرد: در شرایط حاضر چاره‌ای جز حضور فعال و آگاهانه در این عرصه نداریم.
وی ادامه داد: لازمه چنین حضوری در عرصه فعالیت‌های مجازی به روز بودن، داشتن اطلاعات و اثرگذاری بر روی مخاطبان است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در تبیین نقش مبلغان و مبلغات در فضای مجازی اضافه کرد: مبلغان و مبلغات باید پرچمداران تبلیغ در عرصه فضای مجازی باشند.
وی از تبلیغ چهره به چهره به عنوان اثرگذارترین روش تبلیغ دینی یاد کرد و افزود: اما در عصر حاضر باید در کنار این نوع تبلیغ به ابزارهای جدید تبلیغی توجه داشت.
حسینی کوهستانی با بیان اینکه در عصر کنونی اطلاعات و اخبار با سرعت بسیار بالا منتقل می‌شود افزود: باید در استفاده از این حجم بالای اطلاعات جانب احتیاط را رعایت کرد.
وی با اشاره به آمادگی آستان قدس رضوی جهت اعزام افراد بالای 40 سال بی بضاعت که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند گفت: روحانیون در مناطق تبلیغی خود این افرد را شناسایی و نسبت به معرف آنها جهت اعزام به این سفر معنوی اقدام کنند.
captcha