«نفحات‌القرآن» از 50 کرسی تلاوت گذشت/ اعلام قاریان این هفته
کد خبر: 3576535
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

«نفحات‌القرآن» از 50 کرسی تلاوت گذشت/ اعلام قاریان این هفته

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن، این هفته با تلاوت محمدحسن موحدی، وحید خزایی و سید احمد مقیمی در سه مسجد مختلف در تهران و شهرری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذر‌ماه آغاز شده است. نفحات‌القرآن، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء، با تلاوت سه قاری ممتاز کشورمان در سطح مساجد تهران، شهرری، اسلامشهر، شمیرانات این طرح را پیاده می‌کند.

«خزایی»، «موحدی» و«مقیمی»؛ قاریان کرسی این هفته نفحات

در ادامه این کرسی‌های تلاوت، پنجاه و دومین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن دوشنبه، دوم اسفند ‌ماه در مسجد حضرت مسلم(ع) واقع در خیابان پیروزی، خیابان نبرد شمالی، کوچه شیردم با تلاوت قاری ممتاز کشورمان، سیداحمد مقیمی برگزار خواهد شد.

پنجاه و سومین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن نیز، چهارشنبه، چهارم اسفند ‌ماه در مسجد حضرت سیدالشهداء(ع) واقع در شهرری، محله 13 آبان، خیابان شهید مولایی، کوچه دی 8 با تلاوت قاری بینالمللی، وحید خزایی برگزار می‌شود.

همچنین، پنجاه و چهارمین کرسی تلاوت نفحات القرآن، پنجشنبه، پنجم اسفند ماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در اتوبان شهید کاظمی جنوبی، ابتدای اتوبان خلیج فارس، شهرک گلریز با تلاوت قاری بین المللی، محمدحسن موحدی برگزار می‌شود.

در این کرسی‌های تلاوت که آیات به صورت مکتوب نیز به منظور تدبر در قرآن در میان نمازگزاران توزیع می‌شود در پایان به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد، هدایایی اعطاء می‌شود.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

مطالب مرتبط
captcha