استقبال علما از کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن + صوت وعکس
کد خبر: 3580113
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

استقبال علما از کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن + صوت وعکس

گروه جلسات و محافل: کرسی های تلاوت نفحات القرآن، این هفته با تلاوت احمدی وفا، سیاف زاده و مهدیزاده در مسجد حوزه آیت الله مجتهدی، مسجد وحدت در شرق تهران و منزل آیت الله اوسطی برگزار شد.

///

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذر‌ماه سال جاری آغاز شده است. نفحات‌القرآن، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء، با تلاوت سه قاری ممتاز کشورمان در سطح مساجد تهران، شهرری، اسلامشهر، شمیرانات این طرح را پیاده می‌کند.

 پنجاه و پنجمین کرسی تلاوت نفحات القرآن، دهم اسفندماه با تلاوت حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین‌المللی در مسجد حوزه علمیه آیت الله مجتهدی پس از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

///

در این کرسی تلاوت، حمیدرضا احمدی‌وفا آیاتی از سوره های اسراء و قارعه را تلاوت کرد که در ادامه ارائه می‌شود.

پنجاه و ششمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن نیز، پنجشنبه، دوازدهم اسفند ‌ماه در بیت آیت الله اوسطی واقع در خیابان پیروزی، خیابان سوم نیروهوایی با تلاوت قاری ممتاز کشورمان، مسعود سیاف‌زاده از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح برگزار شد و در پایان این کرسی تلاوت، آیت الله اوسطی از طرح کرسی های تلاوت بسیار استقبال کرد. حضرت آیت الله اوسطی که به تازگی، چشمان خود را تحت عمل جراحی قرار داده بود، از ابتدای کرسی تلاوت تا انتهای آن نشست و از تلاوت قرآن کریم بهره برد.

///

همچنین، پنجاه و هفتمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن، پنجشنبه، دوازدهم اسفند ماه در مسجد وحدت واقع در خیابان فرجام، چهارراه خاور، خیابان حیدرخانی، نرسیده به دانشگاه علم و صنعت با تلاوت علیرضا مهدیزاده برگزار شد.

در این کرسی‌های تلاوت که آیات به صورت مکتوب نیز به منظور تدبر در قرآن در میان نمازگزاران توزیع می‌شود در پایان به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد، هدایایی اعطاء می‌شود.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

 در ادامه تلاوت های این کرسی های تلاوت ارائه می‌شود.

حمیدرضا احمدی وفا

کد

دریافت

مسعود سیاف زاده

کد

دریافت

علیرضا مهدیزاده

کد

دریافت

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جواد قروغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۰
0
0
احسنتم...اجرکم عندالله
captcha