«10 شب 10 تلاوت»؛ ویژه‌برنامه دهه فجر نفحات‌القرآن
کد خبر: 3570096
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

«10 شب 10 تلاوت»؛ ویژه‌برنامه دهه فجر نفحات‌القرآن

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن با تلاوت قاریان ممتاز و بین‌المللی به‌ مناسبت دهه فجر در مناطق مختلف تهران برگزار می‌شود.

«10 شب 10 تلاوت»؛ ویژه‌برنامه دهه فجر نفحات‌القرآن

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت مؤسسه نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذر‌ماه آغاز شده است.

نفحات‌القرآن، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته با تلاوت سه قاری ممتاز کشورمان در سطح مساجد تهران، شهرری، اسلامشهر، شمیرانات این طرح را پیاده می‌کند.

این دارالقرآن با توجه به ایام الله دهه فجر و اعتلای فرهنگ قرآنی استان تهران و مردم مناطق مختلف شهر، اقدام به برگزاری کرسی تلاوت طی 10 شب از 12 تا 22 بهمن‌ماه کرده است.

چهل و پنجمین کرسی‌های تلاوت این هفته نفحات‌القرآن، جمعه 15 بهمن ماه در ایستگاه شماره 3 آتش نشانی واقع در خیابان 17 شهریور، نرسیده به پل آهنگ با تلاوت قاری ممتاز کشورمان مسعود سیاف‌زاده از ساعت 21 برگزار شد.

چهل و ششمین کرسی تلاوت نفحات القرآن، شنبه 16بهمن ماه، در مسجد حضرت زینب(س) واقع در نازی آباد، خیابان شهید عراقی با تلاوت قاری ممتاز و مجری توانمند کشورمان، محمدهادی صلحجو، بلافاصله پس از نماز عشاء برپا شد.

چهل و هفتمین کرسی تلاوت نفحات القرآن یکشنبه 17 بهمن ماه، با تلاوت قاری ممتاز کشوری، علی قاسم‌آبادی در مسجد رحمتیه، واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، بلافاصله پس از نماز عشاء برگزار خواهد شد و چهل و هشتمین کرسی تلاوت نفحات القرآن در مسجد جامع امام علی(ع) واقع در شهران، فلکه دوم، سمت راست با تلاوت قاری بین المللی وحید خزایی، بلافاصله پس از نماز عشاء برگزار می‌شود.

در این کرسی‌های تلاوت که، آیات به صورت مکتوب نیز به منظور تدبر در قرآن در میان نمازگزاران توزیع می‌شود در پایان به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد، هدایایی اعطاء می‌شود.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

مطالب مرتبط
captcha