نهال یادمان شهدای آتش نشان در موزه دارآباد
کد خبر: 3580162
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

نهال یادمان شهدای آتش نشان در موزه دارآباد

گروه جامعه: به منظور گرامیداشت یادمان 16 شهید آتش‌نشان مجتمع پلاسکو، ویژه‎برنامه «درخت دوستی» با کاشت نهال، در موزه طبیعت و حیات وحش ایران (دارآباد) برگزار می‎شود.

‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، مجید نوائیان مدیر موزه دارآباد با اعلام این خبر گفت: محیط زیست و طبیعت به‎عنوان بستر واقعي برای بقاء و تعالي انسان‎ها و پیوند دهنده آرمان‎های مشترك بشری و صلح و دوستی باید همواره مورد احترام و حفاظت قرار گیرد و تقویت زمینه‎های مشاركت فعال مردم و ارتباط بين سازمان‎ها وتشكل‎های غیر دولتي زیست محیطي به منظور پایداری صلح عادلانه و حراست از محیط زیست نقش به سزا و کلیدی دارد بر این اساس برای اولین بار ویژه‎برنامه مشترکی توسط رادیو تهران و موزه طبیعت و حیات وحش ایران( دارآباد) و با حضور مدیر عامل آتش‎نشانی تهران و مدیریت شهری منطقه یک با عنوان  درخت دوستی برگزار می‎شود.

وی گفت: این مراسم با هدف گسترش توانمندی و روحیه همكاری برای حفاظت از محيط زیست و فضای سبز و ایفای نقش چشمگیر در عزم ملي برای توسعه پایدار و كمك به اقدامات و تدابیر پیشگیرانه در زمینه سیاست‎ها، برنامه‎ها، طرح‎ها و فعالیت‎های اثرگذار بر محيط زیست 15 اسفند ماه به مناسبت روز درختکاری اجرا می‎شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در حاشیه این مراسم اهدای نهال به شهروندان و کاشت  توسط مسئولین نهادها، سازمان‎ها، پیشکسوتان عرصه بازیگری، ورزشی و ... در راستای یادمان شهدای آتش نشان انجام می‎شود.

نواییان افزود: برنامه فوق با شعار «آسمان آبی شهرم، سلام» و با حضور هنرمندان، بازیگران سینما و تلویزیون، ورزشکاران و مسئولین ورزشی، دوستداران محیط زیست و مخاطبین رادیو تهران از ساعت 10 تا 11:30 در موزه دارآباد برگزار می‎شود.


captcha