درخت دوستی بنشانیم، که کام دل به بار آرد+ فیلم
کد خبر: 3580680
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶

درخت دوستی بنشانیم، که کام دل به بار آرد+ فیلم

گروه اجتماعی: درخت، نماد زندگی است، زیرا که آن‌ها هم روزی متولد می‌شوند و روزی هم مرگ‌شان فرا می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، 15 اسفندماه روز درختکاری نام‌گذاری شده و در این روز فرصت مغتنمی است تا بار دیگر حرمت درختان را پاس بداریم و  با حفظ درختان، هر روز «درخت دوستی بنشانیم، که کام دل به بار آرد»
جایگاه و ارزشی که اسلام برای درخت و درختان قائل شده، نشانگر ارزش و اهمیت این نعمت الهی است. نعمتی که ما برای ما انسان‌ها فراهم شده، اما از بد روزگار  این روزها قدردان آن نیستیم، زیرا هر روز شاهد تخریب درختان در گوشه و کنار کشور هستیم. 
پیامبر اکرم (ص)  به درخت و درختکاری و اهمیت دادن به آن‌ها توصیه‌های زیادی دارند، به‌طوری که می‌فرمایند «كسي كه درختي بكارد خداوند نيز براي او در بهشت درختي مي‌كارد». پیامبر(ص)  به شدت آسیب رساندن به درختان را نهی کرده است و فرموده‌اند« نزد من شکستن شاخه‌ای از درخت همچون شکستن بال فرشتگان است».



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۴
0
0
تفاوت طالبان در زمستان و تابستان
به گزارش اویس، فعالان فضای مجازی افغانستان با منتشر کاریکاتوری مدعی شدند تروریست های طالبان در فصل های مختلف سال رویه های مختلفی را در مقابله با نیروهای امنیتی افغانستانی دنبال می کند
طبق نظر آنها این تروریست ها در فصل زمستان و هوای سرد با شعار صلح طلبی تلاش می کنند از حملات احتمالی نیروهای امنیتی افغانستان جلوگیری نمایند اما همینکه هوا گرم شود و فصل گرما برسد بار دیگر به نیروهای امنیتی حمله می کنند
captcha