به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از قم، حجتالاسلام اسدالله کریمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: 18 اسفند سال 72 کانونهای مساجد شکل گرفت و به همین دلیل امسال نیز در سالروز تاسیس کانونها برنامه بزرگداشتی برگزار میشود.
وی افزود: در این همایش که امسال با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار میشود ارگانهایی که با دبیرخانه کانونهای مساجد و مساجد استان قم همکاریهای خوبی داشتهاند به عنوان دستگاه همیار مساجد معرفی و تجلیل میشوند.
قائم مقام دبیرخانه کانونهای فرهنگی مساجد استان قم بیان کرد: امسال سطح کانونهای فرهنگی در استان قم سه سطحی تغییر پیدا کرده است که شامل کانونهای فعال، پویا و پیشرو است و به حسب جایگاه تفاهم نامههای خود را با دبیرخانه امضا میکنند.
وی گفت: این همایش در روز 19 اسفندماه در تالار همایشهای شهرداری قم برگزار میشود.