اجرای 180 برنامه در یزد/برگزاری «جشن آرزوها» در ایام نوروز
کد خبر: 3584699
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
پیرنیا خبر داد:

اجرای 180 برنامه در یزد/برگزاری «جشن آرزوها» در ایام نوروز

گروه اجتماعی: مديرعامل سازمان فرهنگی،‌ ورزشی، اجتماعی شهرداری يزد از برگزاری «جشن آرزوها» به مناسبت اولین جمعه ماه مبارک رجب و شب لیله الرغائب در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمدرضا پیرنیا، مديرعامل سازمان فرهنگی،‌ ورزشی، اجتماعی شهرداری يزد شب گذشته در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: این سازمان طبق سنوات قبل آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مردم شهر یزد و مسافران نوروزی است.
وی ادامه داد: در ایام نوروز برنامه های متنوعی برای همشهریان و مسافران نوروزی تدارک دیده شده تا نوروز 96 در یزد با خاطره ای خوش سپری شود.
پیرنیا از برگزاری جشنواره هفت سین نوروزی در پارک آزادگان یزد خبر داد و گفت: این مسابقه بین خانواده ها از ساعت 15 الی 18 روز جمعه 27 اسفندماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در این مسابقه بهترین سفره هفت سین انتخاب و به هفت نفر اول جوایز ارزنده اهدا می شود.
اجرای 180 برنامه در یزد/برگزاری «جشن آرزوها» در ایام نوروز
مديرعامل سازمان فرهنگی،‌ ورزشی، اجتماعی شهرداری يزد افزود: برگزاری جشنواره نوروز یزد، عمو نوروز و حاجی فیروز، ایستگاه نقاشی دنیای رنگارنگ من، پرفورمنس آرت، سرود خیابانی از دیگر برنامه های ایام نوروز است.
وی همچنین از برگزاری جشن آرزوها به مناسبت اولین جمعه ماه مبارک رجب و شب لیله الرغائب در استان خبر داد و گفت: این جشن 10 فروردین ماه در محل پارک کوهستان یزد برگزار می شود.
پیرنیا تصریح کرد: به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به ویژه در بین گردشگران نوروزی نیز برنامه‌ اعطای چادر در مسجد جامع یزد را خواهیم داشت.
وی با اشاره به اجرای 180 برنامه در ایام نوروز گفت: تلاش شده گویش مردم و فرهنگ غنی یزد در قالب کتاب و لوح فشرده در اختیار گردشگران قرار گیرد.
captcha