ارتقای خدمات به زائران عتبات عالیات؛ اولویت سازمان حج و زیارت
کد خبر: 3585480
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
نظافتی عنوان کرد:

ارتقای خدمات به زائران عتبات عالیات؛ اولویت سازمان حج و زیارت

گروه جامعه: مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به افتتاح چند هتل و آشپزخانه در عتبات عالیات، ارتقای خدمات ارائه شده به زائران ایرانی در عراق را اولویت سال جاری این سازمان اعلام کرد.

محسن نظافتی، مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در تشریح مهم‌ترین برنامه‌های سال 96 در حوزه عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، گفت: ارتقای خدمات ارائه شده به زائران در عراق و ایجاد رفاه کافی مهم‌ترین اولویت ما است.

وی ادامه داد: افقی که برای سطح خدمات ارائه شده در عتبات ترسیم کرده ایم ارائه خدماتی همانند عمره و حج است و به آن سمت نیز حرکت می‌کنیم.

نظافتی از افتتاح چند هتل در نجف و کربلا که با سرمایه‌گذاری مشترک ایران و عراق در حال ساخت است نیز خبر داد و گفت: در سال جاری افتتاح یک آشپزخانه بزرگ، صنعتی و چندمنظوره را در نجف خواهیم داشت. همچنین افتتاح یک آشپزخانه صنعتی برای زائران ایرانی در کربلا را داریم.

وی از ارتقای سطح حمل و نقل و اتوبوسرانی داخل عراق برای زائران ایرانی از طریق استفاده از اتوبوس‌های مدل بالاتر نیز خبر داد و گفت: در صورت وصل شدن خدمات ریلی ایران به عراق اعزام زائران با قطار تا نجف و کربلا جزو برنامه‌های ما در سال 96 است.

captcha